آندرانیک تیموریان هافبک سابق استقلال معتقد است امسال در لیگ برتر ایران تیم‌های مدعی نسبت به سال‌های گذشته بیشتر خواهند بود چرا که باشگاهها برای کسب جام بازیکنان خوبی گرفته‌اند و بیشتر از قبل هزینه کرده‌اند.

نظرتان در مورد کادرفنی استقلال چیست؟

این کادر فنی تلفیقی از پیشکسوتان دهه 70 استقلال است که همبازی های خودم بودند و کادر کاملا استقلالی است و می‌توانند به تیم کمک کنند و باپشتوانه‌ای که استقلال به لحاظ بازیکن دارد می‌تواند نتیجه بگیرد.

آیا جدایی روزبه چشمی و علی کریمی به استقلال لطمه می‌زند؟

هر فوتبالیستی می‌تواند برای آینده اش تصمیم بگیرد و این تصمیم بستگی به شرایط و احساس بازیکن در آن مقطع دارد. باشگاه در آن پست‌ها بازیکن جذب کرده و فوتبال حرفه‌ای است و هر بازیکنی حق انتخاب دارد و برای آینده زندگی ورزشی اش تصمیم بگیرد. شرایط به گونه‌ای پیش رفت که آنها چنین تصمیمی بگیرند. هر بازیکنی برود آن تیم لطمه می‌خورد و بالاخره باشگاه بازیکنانی را جایگزین کرده است. 

انتقال محمد نادری از پرسپولیس به استقلال هم حواشی زیادی به وجود آورد؟

خیلی از بازیکنان در گذشته بین استقلال و پرسپولیس جا به جا شده‌اند و چیز غیر طبیعی نیست و نرمال است. در بزرگ ترین باشگاههای دنیا هم این نقل و انتقالها انجام می‌شود.

به نظر شما استقلال می‌تواند در لیگ برتر جام بگیرد؟

در لیگ ایران تیم‌ها خیلی به هم نزدیک شده‌اند و شانس قهرمانی برای 5-6 تیم که همیشه در فوتبال ما مدعی بوده‌اند وجود دارد و به نظر من امسال در لیگ برتر ما مدعیان بیشتری نسبت به سال قبل وجود دارند.