به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه  روز جمعه تیم استقلال باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز روبروی تراکتور قرار بگیرد. دیداری که می تواند حساس ترین بازی هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشد. این بازی که برای دو تیم از حساسیت های خیلی زیادی برخوردار است استقلال تهران تا به امروز در کل تاریخ ادوار لیگ برتر موفق به کسب 998 امتیاز شده است. البته که آنها با احتساب کسر یک امتیاز به عدد 998 رسیدند. . طبق اخبار  باشگاه استقلال حالا در بازی مقابل تراکتور استقلالی ها فرصت تبدیل شدن به اولین تیم 1000 امتیازی تاریخ لیگ برتر را دارند. شاگردان استراماچونی با برد مقابل تراکتور به این رکورد خواهند رسید.

به گزارش اخبار استقلال و به نقل از ورزش3  با نامه اسپانسرها به باشگاه استقلال، آبی‌پوشان در فاصله بیش از ۴ ماه تا پایان سال ۹۸ باید فکری اساسی به حال مشکلات‌ مالی‌شان کنند. بر اساس این خبر  باشگاه استقلال در به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه چند ماه گذشته با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو بوده و این موضوع چالش‌های زیادی را برای این باشگاه به وجود آورده است. طبق این خبر از پرونده شکایت پروپیچ که مبلغ 430 هزار دلار هزینه داشت تا ثبت قرارداد بازیکنان و گرفتن مجوز حرفه‌ای. مواردی که به آن اشاره شد، مدیران استقلال تهران را به دردسرهای زیادی انداخت و اسپانسر دیگر استقلال نیز در نامه‌ای به مدیریت باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند که پول قرارداد مالی این فصل را داده و آبی‌پوشان دیگر طلبی از آنها ندارند. بر اساس اخبار همین مسئله کار را برای مدیران باشگاه استقلال سخت کرده است. مدیران استقلال تهران آخرین پولی که به حساب باشگاه واریز شد  را برای گرفتن مجوز حرفه‌ای و حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا هزینه و طلب‌های سال 90 تا 93 بازیکنان و مربیان پیشین خود را پرداخت کردند.در حالی که بیش از 4 ماه به پایان سال مانده، نبود پول به معضل جدی مدیران استقلال تبدیل شده و آنها را با دردسرهای زیادی روبه‌رو کرده است.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه پیشکسوت استقلال و تراکتورسازی معتقد است اگر علی کریمی و خط هافبک استقلال بتوانند نبض میدان را در دست بگیرند، استقلال می‌تواند برنده جدال با تراکتور باشد. طبق این خبر سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت استقلال تهران  و تراکتور درباره عملکرد این تیم تا هفته هشتم اظهار کرد: در هفته‌های ابتدایی استقلال نیاز به شناخت و هماهنگی داشت و چند هفته‌ای هست که بازیکنان در حال پیاده کردن تفکرات استراماچونی در زمین هستند. وضعیت مربی ایتالیایی با چند هفته نخست فرق کرده و حالا استقلال تیم خطرناکی است. طبق اخبار او درباره نقاط قوت و ضعف دو تیم گفت: باشگاه استقلال اگر می‌خواهد بر تراکتور غلبه کند، نقطه قوتش یا خط هافبک این تیم باید ۲ برابر زحمت بکشند. تاثیرگذارترین بازیکن استقلال در این دیدار می‌تواند علی کریمی باشد که باید نبض میدان را در دست بگیرد و اجازه خلاقیت به بازکنان هجومی تراکتور ندهد. نقطه قوت تراکتور، علاوه بر حمایت هوادارانش بازیکنان هجومی این تیم هستند که خلاقیت زیادی دارند. ویلیان میمبلای پرویی می‌تواند زهردارترین بازیکن تراکتور باشد که نتیجه را برای این تیم رقم بزند.

به گزارش اخبار استقلال و به نقل از ورزش3  وحید خوش‌زرع، مدیرروابط عمومی باشگاه تراکتور درباره اقدام این باشگاه مبنی بر فروش بلیت حضوری اظهار کرد: این بلیت در واقع همان بلیت الکترونیکی است که تا لحظه شروع بازی فروخته نشده است و قرار است افرادی که موفق به خرید بلیت نشدند، با ارائه مدرک شناسایی خود و با استفاده از اینترنت ورزشگاه برای آن‌ها بلیت الکترونیکی ولی با مبلغ بالاتر خریده شود. طبق این خبر هم‌چنین سعید فتاحی، مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر در این‌باره توضیح داد: قرار نیست در استادیوم یادگار امام بلیت کاغذی فروخته شود. با توجه به این که امکان دارد از روستاهای اطراف تبریز که اینترنت ندارند، برای تهیه بلیت به ورزشگاه می‌آیند تا در استادیوم برای آن‌ها بلیت خریده شود. حتی گران‌تر اعلام کردن آن هم به این دلیل است که مردم عادت کنند خودشان بلیت اینترنتی بخرند. البته در همه جای دنیا چنین قضیه‌ای وجود دارد!