پس از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، قرار شد که او چند دستیار ایرانی هم در کادرفنی خود داشته باشد.

بر همین اساس، غیر از وحید هاشمیان،  فدراسیون فوتبال  با نظر اسکوچیچ  کریم باقری  را به عنوان دستیار وی در تیم ملی انتخاب کرد و با او قرارداد بست. پس از این قرارداد پرسپولیسی‌ها نگران جدایی باقری از کادرفنی تیم‌شان شدند و در نهایت اعلام شد که باقری قرار است به طور همزمان در پرسپولیس و تیم ملی حضور داشته باشد.

با این حال، در ادامه اتفاقاتی رخ داد و گفته شد که باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان راضی به این انتقال نیست و حضور باقری در تیم ملی منتفی شده است. این در حالی بود که فدراسیون فوتبال تاکید داشت باقری به عنوان مربی در تیم ملی کارش را آغاز خواهد کرد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

اعضای تیم ملی فوتبال، روز گذشته (سه‌شنبه) راهی تاشکند شدند و اردوی خود را آغاز کردند، اما کریم باقری به همراه دیگر اعضای تیم ملی به این سفر نرفت و به نظر می‌رسد باید حضور او در کادرفنی تیم ملی را منتفی دانست چراکه اگر قرار بود او دستیار اسکوچیچ باشد، باید در این سفر تیم ملی را همراهی می‌کرد.