به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری تسنیم، تمرین نوبت صبح امروز (شنبه) پرسپولیس از ساعت 10 در مجموعه ورزشی درفشی‌فر آغاز شد و به مدت 70 دقیقه به طول انجامید. در این تمرین، برانکو ترکیبی از تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را برای شاگردانش در نظر گرفت که تنوع و شادابی در این تمرینات کاملاً مشهود بود.

* کریم باقری و مصطفی قنبرپور در این جلسه تمرین غیبت داشتند.

* با درخواست کادرفنی از ورود تماشاگران به مجموعه جلوگیری شد. البته فقط تعدادی انگشت‌‌شمار از هواداران در این محل حضور داشتند.

* بازیکنان بعد از گرم کردن با توپ و انجام تمرینات بدنسازی با توپ در ادامه تمرین شونزنی را در برنامه‌های خود قرار دادند.

* در بخشی از تمرین، سرخپوشان سرزنی را هم تمرین کردند.

* در اواخر تمرین علیرضا حقیقی، دروازه‌بان پیشین پرسپولیس که از سفر تیم ملی به گوام جا مانده است، در مجموعه درفشی‌فر حاضر شد و در کنار خوردبین به تماشای تمرین سرخپوشان نشست.

* اسماعیل حلالی، پیشکسوت پرسپولیس نیز بدون اینکه پرسپولیسی‌ها متوجه شوند با حضور در درفشی‌فر در گوشه‌ای از زمین مستقر شده و  تمرین شاگردان برانکو را زیر نظر گرفت.

* در تمرین شوتزنی، محمد انصاری ضربه‌ای زد که توپ در آستانه خارج شدن از ورزشگاه به میله پرچم برخورد کرد و به زمین برگشت که این مسئله باعث خنده بازیکنان شد.

* اکثر شوت‌های بازیکنان بدون زاویه و بی‌دقت بود که این مسئله باعث شد آندره پانادیچ مجبور شود خودش چند شوت به سمت دروازه زده و به شاگردانش یاد دهد به کجای توپ ضربه بزنند.

* بابک حاتمی در جریان تمرین با نشان دادن عدد شش از عکاس کنار زمین درخواست کرد از وی عکس بگیرد.