به گزارش پارس ، علی کریمی در گفت وگو باایسنا درباره ی نمایش فوق العاده تیم ملی والیبال مقابل ایتالیا در لیگ جهانی اظهار کرد: من هم مثل سایر هموطنان، دو بازی مقابل ایتالیا را دیدم و از نمایش ملی پوشان لذت بردم. بازی کردن در زمین ایتالیا که یکی از قدرت های اول والیبال دنیاست کار آسانی نیست و ملی پوشان ما با وجود این که بازی شب گذشته را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کردند اما کار بزرگی انجام دادند.

وی ادامه داد: ایران در دو بازی توانست از ایتالیا ۴ امتیاز بگیرد و فکر می کنم این افتخار بزرگی برای ورزش ماست. همه ی اینها نشان می دهد که فدراسیون والیبال خیلی زحمت کشیده و مربی بزرگی را برای تیم ملی انتخاب کرده است. به همه ی والیبالیست ها و کادر فنی تیم ملی و هم چنین مسوولان والیبال تبریک می گویم که دل مردم را شاد کردند. امیدوارم که این افتخارآفرینی ها هم چنان ادامه داشته باشد.

هافبک تراکتورسازی درباره ی وضعیت خود در این تیم گفت: خوشبختانه در وضعیت ایده آلی قرار دارم و در چند روز گذشته تمرین های خوبی را با تراکتورسازی انجام دادم. فعلا به همراه تیم در اردو هستیم و خود را برای رقابت های لیگ آماده می کنیم.