به گزارش پارس ، به نقل از تسنیم، برخی از روزنامه ها و سایت های خبری روز چهارشنبه خبری با تیتر" خوش خدمتی سایت ریاست جمهوری به علی لاریجانی" را منتشر کرده و در توضیح آن عنوان کرده بودند که سایت ریاست جمهوری در اقدامی عجیب در ارائه گزارش مشرح نشست نمایندگان مجلس و دولت به صورت کامل سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی را منتشر کرده اما هیچ اشاره ای به سخنان رئیس جمهور نکرده است.

بر اساس این گزارش، محمدرضا صادق مشاور رسانه ای رئیس جمهور در خصوص این موضوع وی با وارد دانستن بخشی از این انتقاد گفت: چون در این جلسه نهاد ریاست جمهوری میزبان بوده ادب حکم می کرد که سخنان رئیس قوه مقننه نیز در این سایت منتشر شود.

وی افزود: البته در خبر جداگانه ای متن کامل سخنان رئیس جمهور محترم نیز منتشر شده بود اما قبول داریم که نقص هایی وجود دارد که به مرور زمان این نقص ها را برطرف خواهیم کرد تا جامعیت در عرصه اطلاع رسانی به وقوع بپیوندد.

مشاور رسانه ای رئیس جمهور با تاکید بر اینکه به هیچ وجه به دنبال امیال شخصی خود نیستیم و حب وبغض رامناسب نمی دانیم گفت: مامیزبان این برنامه بودیم و چون وظیفه اطلاع رسانی این نشست بر عهده خبرنگاران ریاست جمهوری بود مناسب بود که مشروح سخنان نماینده میهمان را نیز در سایت ریاست جمهوری منتشر کنیم.