کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور دوباره اش در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: جا دارد از همه عوامل تیم و بازیکنان تشکر کنم، چون فوق العاده زحمت کشیدند. هر ۳ روز بازی کردن خیلی سخت است، اما بازیکنان ما نشان دادند لیاقت حضور در فینال را داشتند. امیدوارم تا روز فینال خوب آماده شویم و قهرمانی را به دست بیاوریم.

او درباره حواشی قبل از بازی با النصر و ادامه تحرکات تیم عربستانی گفت: امیدوارم مسئولان و باشگاه سریع تر این قضیه را رفع و رجوع کرده و مسائل را جمع کنند. قبل از بازی اتفاقی برای تیم افتاد که خیلی جالب نبود، اما این مسئله باعث شد انگیزه بازیکنان ما چند برابر شود. دیدید که در ۱۲۰ دقیقه چه فوتبالی بازی کردیم و کار سختی را انجام دادیم. این یک هدیه به هواداران تیم بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: گل محمدی تمام نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد و حریف را خوب آنالیز کردیم و در نهایت آن‌ها را شکست دادیم.

کوچکترین نقش را در موفقیت پرسپولیس داشتم 

او درباره اینکه او را یکی از عوامل موفقیت پرسپولیس در چند سال اخیر می‌دانند اظهار کرد: من کوچکترین عضو این باشگاه هستم و این حرفم واقعی است. من کنار بازیکنان هستم و سعی می‌کنم اگر بازیکن مشکلی داشته باشد آن را حل و فصل کنم. مواظب تیم هستم وگرنه من کوچکترین نقش را در موفقیت تیم داشتم. بازیکنان، گل محمدی و پیروانی تلاش خیلی زیادی کردند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

باقری درباره اینکه خیلی از تیم‌ها آرزو دارند تیمشان یک کریم باقری داشته باشد، بیان کرد: دوستان لطف دارند و همه تیم‌ها بزرگ‌تر دارند. تلاش من این است که کمک حال بازیکنان باشم.

او درباره اینکه خلیل زاده از مشکلات ناراحت است، اما او قول داده شجاع را در پرسپولیس حفظ کند، گفت: بله، من روی حرفم هستم و ان شاالله سر فرصت با خلیل زاده به باشگاه می‌روم و مسائل را حل و فصل می‌کنم.

مربی پرسپولیس درباره اینکه آیا حضورش در تیم ملی منتفی شده، گفت: بله منتفی شده است.