به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"،  امروز و پس از تغییر و تحولات اخیر، پرسپولیسی ها قصد گرفتن انتقام از النصر و محکم کردن جای خود در صدر جدول را دارند.


سرخپوشان که دو بازیکن اصلی و تاثیرگذار خود را در این بازی به همراه ندارند، می خواهند با کسب هر سه امتیاز این بازی حساس و خانگی هرسه امتیاز را به داشته های اضافه کنند.

داوران: ما نینگ (چین)، کمک ها: هو ویمینگ (چین)، مو یوکسین (چین)

اخطار: دقیقه 5 هاوساوی (النصر)، دقیقه 45+3 خانزاده (پرسپولیس)

پرسپولیس ایران: سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، محمد رضا خانزاده، مایکل اومانیا، حمید علی عسگر، مهرداد کفشگری، احمد نورالهی، هادی نوروزی، امید عالیشاه، فرناندو گابریل و مهدی طارمی
سرمربی: حسین عبدی

النصر عربستان: عبداله الانزی، محمد ابراهیم، آرماندو ویلا، خالد الغمدی، حسین عبدالغنی، آدرین میرزجسکی، حسن راهب، جبرین، شراهیلی، عباس الفرج، هاوساوی
سرمربی: خورخه داسیلوا


دقایق حساس:
دقیقه 5 - فرار طارمی در بین مدافعان النصر، اولین موقعیت را برای سرخپوشان ایجاد می کند اما خطای مدافع النصرها باعث از دست رفتن این موقعیت شد.
دقیقه 8 - حرکت آرماندو ویلا و شوت او در بین مدافعان پرسپولیس موقعیت خطرناکی برای النصری ها به وجود آورد که ضربه وی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.
دقیقه 18 - شوت خطرناک نورالهی از پشت محوطه جریمه با عکس العمل عجیب دروازه بان النصر مهار شد.
دقیقه 30 - باز هم شوت از راه دور نورالهی دروازه تیم النصر را تهدید کرد که این بار هم این توپ توسط دروازه بان النصر مهار شد.
دقیقه 31 - کرنر گابریل از جناح راست روی دروازه تیم النصر ایجاد خطر کرد اما مدافعان النصر دست پاچه توپ را دور کردند.
دقیقه 32 - باز هم کرنر دیگری توسط گابریل این باز از جناح چپ، با ضربه سر نورمحمدی به شدت دروازه تیم النصر را تهدید کرد.
دقیقه 34 - همکاری گابریل و طارمی، موقعیت خوبی را برای علی عسگری پیش تاخته ساخت، اما ضربه سر زیبای او به کرنر فرستاده شد.
دقیقه 35 - سانتر گابریل در محوطه شش قدم تیم النصر، با ضربه سر عالیشاه دروازه تیم النصر را با خطر مواجه کرد و این موقعیت توسط مدافعین این تیم به کرنر رفت.
38 - سانتر خطرناک میرزجسکی، روی دروازه پرسپولیس را سوشا مکانی از روی دروازه این تیم دور کرد.
39 - حمله دیگر النصری ها پس از حملات پرسپولیس، روی دروازه سرخپوشان انجام گرفت و این بار هم ارسال بازیکنان این تیم توسط مکانی مهار شد.
41 - شوت محکم النصری ها، از پشت محوطه جریمه پرسپولیس توسط سوشا مکانی و با یک دست دفع شد.
53 - اولین خطر جدی را در نیمه دوم امید عالیشاه ایجاد کرد و به راحتی نیز آن را از دست داد. فرار شماره دو پرسپولیس به درون محوطه جریمه در نهایت با ضربه ناقص این بازیکن همراه بود.
55 - شوت دیدنی آدریان با اختلاف کمی از بالای دروازه سوشا مکانی به بیرون رفت.
58 - حرکت دیدنی عالیشاه و پاس او به طارمی، مدافعان النصر را مجبور به خطای پنالتی کرد.