به گزارش پارس به نقل از ایسنا، امیر قلعه نویی پس از جلسه امشب استقلال درباره این جلسه گفت: به طور کلی باید بگویم که در این جلسه درباره لیگ آینده، بحث بازیکنان خارجی، بازیکنان سال گذشته و در نهایت درباره اردوی اوکراین صحبت کردیم. امیدواریم هر چه سریع تر مشکلات حل شود و به اوکراین برویم.

او در پاسخ به این سوال که در جلسه اش با جواد نکونام چه گذشت، اظهار کرد: یک بحث های درون خانوادگی بود و مشکلاتی که ایجاد شده بود مورد بحث قرار گرفت. این مشکلات با صحبت های آقای فتح الله زاده حل شد و ان شاءالله نکونام در استقلال می ماند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت مجتبی جباری و اینکه گفته می شد او امروز قرار است در جلسه حاضر شود ولی حضور نیافته بیان کرد: من از جباری هیچ خبری ندارم. اعتقاد دارم مسئله جباری نیاز به زمان دارد و اصلا نمی دانم جباری کجاست. با او تماسی هم نداشته ام. جباری از سرمایه های فوتبال ماست و ان شاءالله مشکل او هم حل شود و در استقلال بماند.

او در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره وضعیت قراردادی نکونام و رحمتی افزود: نکونام با ما قرارداد دارد. رحمتی هم فردا احتمالا قراردادش را امضا می کند و در اردوی اوکراین همراه ما خواهد بود.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که وضعیت نقل و انتقالات را چگونه ارزیابی می کند اظهار کرد: در بحث یارگیری خوب بودیم اما درباره بازیکنان سال گذشته به خاطر حضور آن ها در تیم ملی دچار فرصت سوزی شدیم. با این حال آقای فتح الله زاده یک یک آن ها را دعوت می کند و قراردادشان را تمدید می کند. درباره وضعیت منتظری هم باید بگویم فردا به باشگاه می آید و آخرین صحبت ها را با او انجام خواهیم داد. خسرو حیدری هم در ترکیه حضور دارد و در حال حاضر باشگاه در تلاش است با او به توافقاتی برسد اما چیزی مشخص نیست.

او درباره وضعیت صادقی هم در ادامه صحبت کرد و افزود: امیرحسین امروز به باشگاه آمد اما پیشنهادهایی داشته که باید بررسی شود. اگر قراردادمان با او نهایی شد، در خدمت تان هستیم.