به گزارش پارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، در پیام حجت الاسلام قاضی عسکر آمده است: حضور تاریخی مردم مومن و خدا جوی ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یکی از عرصه های تجلی وحدت و همبستگی مردم، حماسه ی سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب را رقم زد و برگ زرینی به تاریخ پر افتخار ملت ایران افزود.

این حماسه ی با شکوه سیاسی را به مقام معظم رهبری و جنابعالی به عنوان منتخب مردم و عموم ملت مومن و سرفراز ایران تبریک عرض می کنم.

ملت خدا جوی ایران با حضور گسترده ی خود در انتخابات، نقش تاریخی خود را در این مقطع حساس نسبت به انقلاب اسلامی ایفا کرد و رییس جمهوری متعهد و عالم به دین و سیاست را به عنوان سکاندار اجرایی کشور برگزید.

این موفقیت بزرگ که در رقابتی سالم و توأم با آرامش، متانت و اخلاق اسلامی به دست آمده، پشتوانه ای ارزشمند برای خدمت گزاری به ملت ایران و حل مشکلات کشور به شمار می آید.

در شرایطی که دشمنان اسلام برای ضربه زدن به وحدت و اتحاد مسلمین و ناکامی نظام جمهوری اسلامی به عنوان ام القری اسلام بسیج شده اند، انتظار می رود رییس جمهور منتخب با همراهی و همگامی سایر قوا، دِین خود را به ملت بزرگ ایران ادا کند و در حل مشکلات، بویژه مشکلات اقتصادی کشور با جان و دل کوشا باشد.

بی شک خدمت خالصانه به ملت ایران، پاسخ مثبتی به انتخاب و اعتماد مردم به شمار می آید که عنایات خداوندی را همراه خود خواهد داشت.

برای جنابعالی در پاسداری از ارزش های اسلامی و پیشبرد اهداف انقلاب با بهره گیری از فرمایشات امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری از درگاه احدیت آرزوی موفقیت دارم.