به گزارش پارس به نقل از فارس، ایوب چراغی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ووشوی سازمان منطقه ویژه پارس در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تورنمنت بین المللی گرجستان توانست با کسب ۲ مدال طلا، ۵ نقره و ۱۰برنز به مقام چهارمی این دوره از مسابقات دست یابد.

وی افزود: سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور « نان چوان ووشو» با شرکت ۲۴ استان به مدت سه روز در شهر کرمان برگزار شد که طی آن ووشو کاران سازمان منطقه ویزه پارس با کسب ۱۷ مدال در رده تیمی به مقام چهارمی این دوره از مسابقات دست یافتند.

سرمربی تیم ووشوی سازمان منطقه ویزه پارس با بیان اینکه این دوره از مسابقات به منظور معرفی تیم های برتر برای راه یابی به تورنمنت بین المللی گرجستان برگزار شد تصریح کرد: ورزشکاران ما در حد انتظار ظاهر شدند و امیدواریم با برگزاری اینگونه رقابت ها که نقش تعیین کننده ای در تقویت روحیه و اعتماد به نفس ووشوکاران دارد بتوانیم در آینده با کسب عنوان قهرمانی افتخار بیشتری به افتخارات سازمان منطقه ویژه پارس اضافه کنیم.

چراغی گفت: استفاده از ووشوکارن بومی به ویژه نوجوانان در اولویت برنامه های تیم سازمان منطقه ویژه پارس است و امیدواریم با یک برنامه ریزی دقیق علاوه بر استعداد یابی و شناسایی ورزشکاران توانمند استان بوشهر بتوانیم نقشی کوچک در افتخار آفرینی جوانان همیشه قهرمان این خطه از سرزمین عزیز کشورمان داشته باشیم.

وی سطح فنی سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور « نان چوان ووشو » را بسیار بالا خواند و افزود: حضور تعدادی از قهرمانان آسیا و جهان در این دوره باعث افزایش انگیزه و روحیه جوانان برای کسب مدال های بیشتر شد و تیم ووشوی سازمان منطقه ویژه پارس نیز با حضور پر قدرت خود مورد تحسین بسیاری از تیم های دیگر قرار گرفت.

سرمربی تیم ووشوی سازمان منطقه ویژه پارس ادامه داد: هم اکنون در حال برنامه ریزی برای حضور مقتدرانه در مسابقات انتخابی استان بوشهر هستیم و پس از این تیم منتخب تا پایان شهریور ماه به مسابقات قهرمانی کشور که در زاهدان برگزار می شود، اعزام خواهد شد.