مهرداد میناوند اعتقاد دارد رفتارها با علیپور که از پرسپولیس جدا شد خوب نبود. او همچنین در مصاحبه‌اش تاکید می‌کند امکان حفظ ترابی هم در پرسپولیس وجود داشت.

*همه این مسئله را می دانیم که رقبای آسیایی تا دندان مسلح هستند اما اسم تیم ما هم پرسپولیس است و قطعا بازیکنان همه تلاششان را انجام می دهند تا در نهایت پرسپولیس به موفقیت برسد.

*تنها نقطه ناراحت کننده این است که پرسپولیس فقط با یک بازی تدارکاتی به لیگ قهرمانان آسیا رفت. این مساله خیلی می‌تواند برای ما گران تمام شود.

*به نظرم یحیی باید زودتر از اینها پست اینستاگرامی اش را منتشر می کرد اما او در این مدت سختی و استرس زیادی تحمل کرد و با رفتن ترابی و علیپور هم ضربه سنگینی به تیم وارد شد. هرچند معتقدم در مورد ترابی کوتاهی کردیم و درباره علیپور هم بهتر می شد رفتار کرد. گل‌محمدی بهترین مربی ایرانی است و حیف بود که او را از دست بدهیم.

*در پنج سال گذشته خیلی ها خواستند که به پرسپولیس ضربه بزنند اما پرسپولیسی‌ها با اتحاد روی پای خودشان ایستادند و همین مساله باعث قهرمانی‌های متعدد شد. اکنون می‌بینم که هواداران به خصوص در فضای چند دسته شده‌اند که این برای پرسپولیس خوب نیست. متاسفانه برخی می‌خواهند برای پرسپولیس حاشیه درست کنند. می‌توانیم با همدلی و حمایت کاری کنیم تا پرسپولیس دوباره پوست اندازی کند.