به گزارش پارس ، به نقل ازباشگاه خبرنگاران صبح روز گذشته جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد و ابقای محمد رضا رویانیان به عنوان مدیر عامل این باشگاه بهترین اتفاق ممکن بود که رخ داد. تغییرات در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از چند روز قبل شایعه کنار گذاشتن رویانیان از مدیریت باشگاه پرسپولیس را سر زبان ها انداخته بود و شاهد اتفاقات و حواشی زیادی پیرامون پرسپولیس بودیم.

واقعیت این بود که مجموعه سرخپوش پایتخت در چند روز گذشته آرامش نداشت واسترس فوق العاده ای بر این باشگاه و هوادارانش حاکم شده بود. نکته جالب اینکه طرفداران پرسپولیس این بار نقش تماشاگر را بازی نکردند و با اعتراضات خود مقابل باشگاه و وزارت ورزش، خواستار حفظ رویانیان در پرسپولیس شدند. پیشکسوتان باشگاه هم همراه با هواداران به حمایت از رویانیان پرداختند و با مصاحبه های خود و حضور مقابل وزارت ورزش اعلام کردند که در این شرایط کنارگذاشتن رویانیان اشتباه بزرگی است.

کاربه جایی رسیدکه علی دایی هم تهدید کرد اگر رویانیان از پرسپولیس برود، تصمیم دیگری خواهد گرفت چرا که با اوقرارداد بسته و کارش را با رویانیان ادامه خواهد داد.

پرسپولیس چند روزی را آرامش نداشت و آبستن حوادث بدی بود اما تصمیم درست هیات مدیره باشگاه آرامش را به پرسپولیس برگرداند. هیات مدیره باشگاه نشان داد که خواست هواداران برایش اهمیت داد و قرار نیست همیشه
آنها تماشاگر باشند و حق اظهارنظر هم دارند. نکته مهم در مورد اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس اینکه با ابقای رویانیان می توان به آینده این تیم امیدوار بود.

پرسپولیس بر خلاف سالهای گذشته به موقع سر مربی خود را انتخاب کرد و تیم با نظر شخص علی دایی بسته شد و تمرینات بدنسازی و کارهای تاکتیکی و بازیهای دوستانه طبق برنامه پیش رفت تا پس از ۲ فصل ناکامی هواداران پرسپولیس امیدوار به فصلی موفق باشند. شایعه کنار گذاشتن رویانیان تمام آرزوهای طرفداران تیم را به باد داده بود اما آنها که دیگر توان و تحمل دیدن ناکامی تیم را نداشتند چه در فضای مجازی و چه در مقابل باشگاه و وزارت ورزش به حمایت از مدیرعامل محبوب خود پرداختند تا رویانیان همچنان به کارش در پرسپولیس ادامه دهد.

پرسپولیس امروز به آرامش رسیده و با توجه به اینکه تیم به موقع بسته شده و طبق برنامه تمریناتش را انجام داده، امروز می توان به آینده پرسپولیس امیدوار بود. هواداران پرسپولیس که به خواسته خود رسیده اند و مدیر محبوب خود را در پرسپولیس حفظ کرده اند، مسلما با توان و قدرتی مضاعف در فصل جدید به حمایت از تیم محبوبشان خواهند پرداخت تا به ناکامی های ۲ فصل اخیر خاتمه دهند و شاهد اوج گیری مجدد پرسپولیس و درخشش آن در سطح اول فوتبال ایران باشند.

روزهای خوب در انتظار پرسپولیس هستند و دایی باید قدر این موقعیت را بداند. امروز تمام انرژی های مثبت به پرسپولیس منتقل شده اند و پیشکسوتان، هواداران و مدیران باشگاه حمایت کامل خود را از وی اعلام کرده اند و با توجه به پتانسیل عظیم پرسپولیس، دایی امسال باید یک جام برای هواداران بیاورد.

البته در فوتبال هیچ بایدی وجود ندارد اما شرایط پرسپولیس به گونه ای است که امروز همه از پرسپولیس جام می خواهند و طرفداران این تیم بزرگ دوست دارند در فصل جدید تیم رویایی خود را ببینند که دوباره در سطح اول فوتبال ایران یکه تازی می کند و جام می گیرد.