از حمله اینترنتی به صفحه شخصی بازیکن ایتالیا تا بازی در جزیره توریستی

در پایان دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا برخی از کاربران اینترنتی به صفحه شخصی زایتسف حمله کردند.

به گزارش پارس به نقل از فارس، ساساری شهری است در جزیره ساردنی ایتالیا؛ البته خود ساساری ها به علت شبه جزیره بودن آن را جزیره ساساری می نامند. جان فرانکو زولا، مشهورترین فوتبالیست این شهر بوده که بعدها به تیم پارما و چلسی پیوسته است.

* ساساری با جمعیتی در حدود ۱۳۰ هزار نفر دومین شهر بزرگ جزیره ساردنی است. جمعیت ساساری به اضافه حومه در حدود ۳۰۰ هزار نفر است. شهر ساساری یکی از قدیمی ترین شهرهای ساردنی است و مجموعه بزرگی از آثار هنری را در خود جا داده است.

* بسیاری از تماشاگرانی که در بازی اول ایران را حمایت می کردند، گفتند که نمی توانند در بازی دوم ایران را همراهی کنند، چراکه ساساری شهری گران و دور است. با این شرایط نباید توقع داشت که تماشاگرانی به تعداد بازی اول در سالن مسابقه حضور پیدا کنند.

* در بازی نخست تماشاگرانی از شهرهای فلورانس، میلان، رم و تورین به مودنا آمده بودند و تیم ایران را تشویق کردند. همچنین برخی از ایرانی ها هم از شهرهای وین، بیلبائو و لندن خود را به مودنا رسانده بودند.

* پس از پیروزی ۳ بر یک ایران برابر ایتالیا تعدادی از کاربران اینترنت به صفحه شخصی ایوان زایتسف، بازیکن تاثیرگذار ایتالیا در یک شبکه اجتماعی رفتند و با نوشتن مطالب مختلف وی را مورد حمله اینترنتی قرار دادند.

* در دیدار نخست تیم های والیبال ایران و ایتالیا تمام تماشاگران ایرانی در یک منطقه از ورزشگاه نشسته بودند و برای حمایت از تیم ملی از شعارهای متنوعی استفاده می کردند که این موضوع مورد تعجب ایتالیایی ها قرار گرفته بود، چراکه ایتالیایی ها تنها زمانی که تیم شان امتیاز می گرفت بازیکنان را تشویق می کردند.

دیدار دوم ایران و ایتالیا فردا ساعت ۲۱: ۳۰ در ساساری به انجام خواهد رسید.