به گزارش پارس به نقل از سایت باشگاه استقلال، بوبکر کبه درباره اردوی کیش، ۲ گلش مقابل منتخب کیش و… صحبت های زیر را انجام داد:

* بازی با منتخب کیش چطور بود؟

اصولاً تیم ها در اردوهای خود یک بازی دوستانه برگزار می کنند و ما هم دیدار خوب و مفیدی را با منتخب کیش انجام دادیم تا اهداف تاکتیکی مان را در این دیدار پیاده کنیم.

* درباره ۲ گلی که زدی، صحبت کن.

خوشحالم که شرایط خوبی را در استقلال تجربه می کنم و امیدوارم بتوانم به روند گلزنی ام ادامه دهم. تمام سعی ام این است که خودم را در یک فرم خوب تا پایان فصل نگه دارم تا باز هم برای استقلال گلزنی کرده و هواداران استقلال را با گلزنی هایم شاد کنم.

* اردوی خوبی را پشت سر گذاشتید؟

خوشبختانه توانستیم یک ریکاوری خوب روحی داشته باشیم و بدن های مان را آماده نگه داریم تا خودمان را مهیای بازی با ملوان کنیم.

* چه پیش بینی از بازی با ملوان بندرانزلی داری؟

بازی سختی است اما همه هدف و برنامه مان این است که در این دیدار برنده باشیم و بتوانیم خود را در صدر جدول نگه داریم.

* فکر می کنی استقلال چقدر شانس قهرمانی داشته باشد؟

به نظرم استقلال شانس اول قهرمانی در لیگ است. برای این حرفم چند دلیل دارم؛ اول اینکه ما مربی ای داریم که راه قهرمان شدن را به خوبی بلد است. دوم بازیکنانی که همه تاثیرگذار هستند و می توانند در قهرمانی ما نقش مهمی داشته باشند. دلیل سومم هم این است که استقلال تیم پرطرفداری است و می تواند با حمایت هواداران خود به قهرمانی برسد.

* چه صحبتی در خصوص مصدومیت مهدی رحمتی داری؟

رحمتی بازیکن بزرگی است و یکی از بهترین دروازه بانان ایران به حساب می آید و برای هر تیمی موثر است. امیدوارم هر چه زودتر سر حال و آماده شود و مصدومیتش جدی نباشد. ما برای قهرمانی می جنگیم و حضور رحمتی در این بازی های حساس خیلی می تواند به ما کمک کند.

* چرا در اردوی استقلال بیشتر با ساموئل هستی؟

ساموئل دوست خوب من است و در بیرون از زمین هم رفاقت خیلی خوبی داریم. از روزی که به استقلال آمدم، او به عنوان یک هم زبان خیلی هوای من را داشت. با این حال جدا از ساموئل رفاقت خوبی هم با دیگر بازیکنان استقلال دارم و همه آن ها دوست من هستند.