به گزارش روابط عمومی شهر خبر، در این خصوص خبرگزاری فوتبال ایران نوشت: وکیل برانکو ایوانکوویچ با بیان اینکه مسوولان باشگاه پرسپولیس برای توافق با آنان تماس گرفته‌اند، گفته منتظر پیشنهاد جدید مسئولان این باشگاه هستیم.

دومین خبر پربازدید به ورود بازیکن خارجی پرسپولیس به کشور اختصاص داشت. به گزارش خبرگزاری برنا، پس از هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی باشگاه پرسپولیس، با توجه به تعطیلی پرواز‌ها در عراق، بشار رسن، صبح امروز از طریق مرز مهران وارد خاک ایران شد.

صحبت‌های محسن بنگر در خصوص قهرمانی پرسپولیس نیز مورد توجه کاربران قرار گرفت. به گزارش افکارنیوز، بنگر در واکنش به اینکه گفته می‌شود مدیریت مسئولین فدراسیون ایران برای هر تیمی بد بوده برای پرسپولیس خوبی و قهرمانی به همراه داشته گفت: پرسپولیس برای قهرمانی‌هایش زحمت کشیده است.اگر سطح لیگ بدتر ایران ۱۰ باشد پرسپولیس ۱۰ است و بقیه تیم‌ها ۶ هستند.بنظرم پرسپولیس میتواند۱۰ سال پشت سر هم قهرمان شود اگر همین نفراتش را حفظ کند.

تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از ساعت 18 عصر امروز در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه شهیدکاظمی تهران به مصاف هم خواهند رفت. این خبر نیز در صدر پربازدیدترین های پرسپولیس نیوز قرار گرفت.

دیگر خبر پربازدید موضوع افشاگری مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس از انتخاب ویلموتس بود. به گزارش خبر ورزشی، مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در زمان انتخاب ویلموتس، تاج خیلی تحت فشار بود. حتی یک نظرسنجی هم گذاشته شد که سرمربی تیم ملی بعد از کی‌روش خارجی باشد یا ایرانی که همه رای به مربی خارجی دادند. در نهایت ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد و به نظرم نباید از تاج خرده گرفت.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار پرسپولیس به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.