به گزارش پارس ، به نقل از فارس، تمرینات تیم ملی ایران در سالن پالازاکای مودنا در هر نوبت تماشاگران ویژه ای که از بازیکنان سابق بزرگ والیبال دنیا و ایتالیا هستند، دارد که برای دیدن تمرینات ولاسکو در تیم ایران به سالن می آیند و معمولاً ولاسکو بعد یا قبل از تمرین با آنها دقایقی به سلام و احوالپرسی می پردازد.

* ایرانیان زیادی برای حضور در سالن پالازای مودنا و تشویق تیم ملی، در سفارت ایران در ایتالیا ثبت نام کرده اند تا جایی که سفارت ایران در رم برای ایاب ذهاب آنها با مشکل مواجه شده است و اعلام کرده تنها تعدادی از آنها را برای تماشای این دیدار به شهر مودنا خواهد آورد.

* پیروزی ایران مقابل صربستان در بازیکنان ایتالیا استرس و وحشت زیادی به وجود آورده، تاجایی که آنها در مصاحبه های خود با خبرنگاران ایتالیایی از این بازی به عنوان یک مسابقه سخت و پر استرس یاد می کنند.

* درخشش مردان والیبال ایران در لیگ جهانی والیبال وحشت زیادی را در رسانه ایتالیایی به وجود آورده و رسانه جمعی ایتالیا از ایران به عنوان یک تیم قدرتمند و غیر قابل پیش بینی یاد می کند.

* جلسه پریلیمینری اینکواری ایران، برای بررسی مدارک تیم ساعت ۱۵ امروز در هتل بست وسترن مودنا با حضور نماینده فدراسیون جهانی والیبال، مدیر اجرایی مسابقات لیگ جهانی در ایتالیا و کادر فنی تیم ملی ایران برگزار خواهد شد.

* جلسه جنرال تکنیکال میتینگ دیدار ایران و ایتالیا ساعت ۲۱ امروز با حضور نماینده فدراسیون جهانی، مدیر اجرایی مسابقات لیگ جهانی در ایتالیا، داوران این دیدار و سرپرست، سرمربی و پزشک دو تیم در هتل بست وسترن شهر مودنا برگزار خواهد شد.

* ملی پوشان والیبال ایران صبح امروز در برنامه تمرینی خود در نوبت صبح استراحت داشتند و ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن پالازاکای ایتالیا به تمرین خواهند پرداخت.

* بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در ایتالیا نشست خبری سرمربیان دو تیم پس از جلسه جنرال تکنیکال میتینگ و پیش از آغاز مسابقه برگزار نخواهد شد.

* یک آنالیزور ایتالایی که فیلم بازی های حریفان ایران را در لیگ جهانی برای کادر فنی تیم ملی ارسال می کرد، بنا به درخواست خولیو ولاسکو در این دو دیدار تیم ملی کشورمان را همراهی می کند.