به گزارش روابط عمومی شهر خبر، خبرگزاری مهر در این خصوص نوشت: بر خلاف پیش‌بینی‌های قبلی به نظر می‌رسد اسماعیل خلیل زاده رییس کنونی هیات مدیره که در خصوص جدایی وی از این جمع اخبار زیادی شنیده می‌شود در سمت خود ابقا شود و به کارش ادامه دهد. اما احتمال جدایی کامران منزوی عضو دیگر این هیات مدیره از این جمع قوت گرفته است.

دومین خبر پربازدید به پرداخت مطالبات  بازیکنان تیم استقلال مربوط می‌شود. به گزارش افکارنیوز، آبی‌پوشان قرار است به زودی بخش دیگری از پول خود را دریافت کنند تا برای بازگشت به لیگ برتر به بهترین آمادگی روحی و روانی برسند.این پرداختی می‌تواند حقوق اعضای تیم را به حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد برساند که رقم قابل توجهی به حساب می‌آید.

دیگر اخبار استقلال پربازدید به ابراز خوشحالی شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال از بازگشت به تهران، اختصاص داشت. دیاباته در خصوص اینکه هواداران استقلال نگران بازگشت وی به تهران بودند عنوان کرد: تاکید می‌کنم، می‌خواهم صحبت کنم، ولی چون نمی‌توانم کامل مسائل را توضیح بدهم ترجیح می‌دهم در زمان دیگری همه مسائل را بیان کنم. من از زبان فارسی فقط سلام، چطوری و ... را بلد هستم و نمی‌خواهم در حال حاضر صحبت کنم.

تکذیب این خبر که مجیدی لیست بازیکنانی که نیازی به آنها ندارد را در اختیار باشگاه قرارداده است، نیز مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. به گزارش  سرویس ورزشی جام نیوز، صالح مصطفوی مربی استقلال تهران در این زمینه گفت: هرگز چنین چیزی درست نیست و هیچ مربی‌ای در فاصله ۱۰ هفته مانده به پایان بازی‌ها چنین کاری را انجام نمی‌دهد. مطمئن باشید این مسائل شایعه است و حقیقت ندارد.

صالح مصطفوی در پایان گفت: این را هم بگویم که ما لیست مازاد نداریم و تقریبا به تمام بازیکنانی که دراین فصل آنها را در اختیار داشتیم نیاز داریم و چنین شایعاتی درست نیست. باشگاه باید تلاش کند تا بتوانیم اسکلت اصلی تیم را برای فصل آینده حفظ کنیم.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.