به گزارش پارس به نقل از ایلنا، هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: در آستانه بازی با بوریرام تایلند شرایط استقلال خوب نیست چون مشکلات متعددی به لحاظ مالی و فنی دارند.

مجید نامجومطلق اظهار داشت: شرایط استقلال در آستانه بازی با بوریرام تایلند خوب نیست چون مشکلات متعددی به لحاظ فنی و مالی دارند. وضعیت استقلال نسبت به تیم های دیگر متفاوت است چون ستاره های زیادی در این تیم هستند و اگر حقوق نگیرند، حاشیه های تیم زیاد می شود چرا که بازیکنان بزرگی هستند و آستانه تحمل کمی دارند.

وی ادامه داد: البته مشکلات مالی قبلا هم در استقلال بوده و تیم های دیگر هم مشکلات مالی دارند اما شرایط استقلال و پرسپولیس فرق می کند استقلال فوتبال خوبی بازی نمی کند و ایرادات فنی تیم باید قبل از بازی با بوریرام تایلند رفع شود چون بوریرام تیم بسیار خوبی است و برخلاف اینکه فکر می کردیم تیم راحتی است، دور از انتظار ظاهر شد و می تواند در بازی برگشت دردسرساز شود.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال افزود: مشکلات استقلال عدم هماهنگی در خط دفاع و عدم توپ رسانی خط هافبک به حمله است دفاع استقلال فصل قبل نقطه قوت تیم بود اما الآن پاشنه آشیل تیم شده است. بازیکنان همان بازیکنان است اما مشکل روحی و روانی دارند استقلال هم در خط هافبک خیلی یکنواخت است چون مهره هایش خصوصیات مشابهی دارند اما تیمی که می خواهد در آسیا به عنوان یک مدعی ظاهر شود، باید این ضعف ها را برطرف کند. یکی از مشکلات امروزی که استقلال دارد، قلعه نویی است که از بحث فنی خارج شده و بیشتر تمرکزش روی حاشیه ها است این مسائل همیشه هست اما وظیفه کادر فنی تمرکز روی تیمش است.

نامجومطلق در پایان گفت: اگر استقلال از آسیا حذف شود، فاجعه نیست چون استقلال ۲۰ سال است در آسیا مقام نیاورده اما با این بازیکنان می شود روی قهرمانی این تیم حساب کرد و در آسیا خودنمایی کند به شرطی که شرایط فعلی را عوض کنند.