به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، جواد نکونام در مورد حضورش در باشگاه استقلال گفت: برای احوال پرسی با فتح الله زاده آمده بودم و حال او خوب بود.

وی پس از اصرار خبرنگاران در مورد دلیل حضورش خاطرنشان کرد: دنبال برخی کارهای سال قبلم بودم و جلسه و مسئله خاصی نبود.

وی در مورد اینکه چه زمانی جوابش را به استقلال اعلام می کند، خاطرنشان کرد: من نباید جوابی بدهم اکنون وقت این صحبت ها نیست و در زمان خودش جواب خواهم داد.

نکونام در مورد اینکه آیا با امیر قلعه نویی صحبت کرده است، عنوان کرد: فعلاً صحبتی با امیر قلعه نویی انجام نداده ام. در حال استراحت هستم و همانطور که دیدید امروز پیگیر کارهای شخصی ام بودم. مربی نیز کار خودش را دارد. هفته آینده این مسئله مشخص می شود.

بازیکن استقلال در مورد اینکه قلعه نویی از جلسه او و فتح الله زاده بی خبر است، خاطرنشان کرد: من هم از صحبت های کسی خبر ندارم، همانطور که من جلسه داشته باشم کسی متوجه صحبت هایم نمی شود، من نیز نمی دانم در جلسه دیگران که پنهان برگزار می شود چه صحبت هایی شده است.

نکونام در مورد اینکه چه تصمیمی در نهایت می گیرد، خاطرنشان کرد: من بازیکن باشگاه هستم و باشگاه باید نظرش را اعلام کند. ما حرفهایمان را زدیم و باید این مسئله روشن شود بازیکن استقلال هستم نه بازیکن اشخاص اگر من را نمی خواهند باید راحت اعلام کنند. مشکلی وجود ندارد هر وقت چنین چیزی اعلام شد تصمیمم را می گیرم با باشگاه قرارداد دارم و در مورد آینده من آنها باید نظر خود را اعلام کنند.

وی در مورد اینکه قلعه نویی اعلام کرده لیستش را به باشگاه داده اما صحبتی از او نمی شود و به نظر می رسد مثل ماجرای فرهاد مجیدی، فتح الله زاده اعلام می کند او را می خواهد اما قلعه نویی چیزی نمی گوید، عنوان کرد: هواداران متوجه همه چیز هستند. همه برای هواداران کار می کنیم و نباید از آنها سوءاستفاده شود، کاری که یک عده می کنند. صحبت خود را واضح بیان کنند، هیچ مشکلی وجود ندارد. همانطور که من حرفم را راحت می زنم آنها نیز چنین کاری را انجام دهند. باید با هواداران روراست باشیم و این مسئله هیچ ایرادی ندارد.

نکونام در مورد اینکه در آخر فصل در مصاحبه ای اعلام کرد به او گفتند اگر پولش را می خواهد باید آدم فلانی شود و شاید این حرف را قلعه نویی به خودش گرفته، گفت: این سؤالات را باید از خود امیر قلعه نویی بپرسید، سؤالی که در مورد من نیست نمی توانم جواب بدهم. صحبتم را بیان کردم و خود آن فرد می داند منظورم چه کسی بوده است. یک فصل در استقلال حضور داشتم و مردانگی کردم و هیچ حرفی نزدم. مثل خیلی ها قهر نکردم و شب اردوی قبل از بازی با قهر کردن پولم را نخواستم. اگر آخر فصل حرف زدم این حقم بوده با توجه به شرایطی که داشتیم یک سال خوب را در استقلال پشت سر گذاشتیم. هیچکدام این کارها را انجام ندادم و تا آخر فصل فشاری به تیم، مربیان و باشگاه وارد نکردم.

نکونام در مورد اینکه تا چه زمانی برای استقلال صبر می کند، خاطرنشان کرد: بازیکن باشگاه هستم و صبری نمی کنم هر موقع باشگاه بگوید من را نمی خواهد آن وقت صبر نمی کنم و تصمیم دیگری می گیرم.

نکونام در مورد اینکه بازیکنان تراکتورسازی و مسئولان این تیم گفته اند شماره ۶ این تیم را برای او کنار گذاشته اند، اظهار داشت: آنها لطف دارند هرگاه در تیم ملی کنار هم بودیم و یا اینکه به صورت رو در رو بازی کردیم من را مورد لطف خود قرار دادند. فعلاً منتظر هستم تا شرایطم مشخص شود.

وی در مورد اینکه آیا در جلسه بعدی با فتح الله زاده شرایطش مشخص می شود، عنوان کرد: قراری با فتح الله زاده ندارم امروز نیزبرای انجام کار شخصی به باشگاه آمده بودم  اگر باشگاه من را بخواهد مشکلی نیست و فعلاً چیزی اعلام نشده است.