به گزارش پارس ، ناصر گودرزی مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که می دانید چند روز قبل سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان انتخاب شده است. بنده به عنوان مدیر عامل باشگاه پیشنهاداتی را به هیات مدیره محترم باشگاه ارائه دادم که در نهایت با بررسی کامل ابراهیم قاسمپور با اکثریت آرا به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت انتخاب شد، اما عده ای با ارسال پیامک به وی، سرمربی تیم ملی را تهدید کرده اند. ما به شدت با مغرضان و تخریب کنندگان سرمربی تیم مان برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: قرار داد داخلی قاسمپور امضا شده و منتظریم تا وی برنامه هایش را بدهد و خودمان را برای فصل جدید آماده کنیم. قاسمپور یکی از مربیان با اخلاق، با دانش و سالم ایران است و مربی برزگی است و به خاطر تعصبی که به زادگاهش آبادان دارد، قبول کرده که در لیگ یک کار کند و هدایت صنعت نفت را قبول کند.

بنده خبر دارم که قاسمپور از لیگ برتر پیشنهاد داشت اما به خاطر تعصب خاصی که نسبت به شهرش دارد، به صنعت نفت آمد تا کمک کند.

وی تصریح کرد: در گذشته عده ای در آبادان با قاسمپور مشکل داشتند که البته مشکل خاصی نبود و در آن مقطع بعضی ها که مغرض بودند، این مشکلات را پر رنگ کردند اما ایشان مشکل خاصی با هواداران و مردم آبادان ندارد چون بچه این شهر است و تعصب خاصی به زادگاهش دارد و برای کمک به صنعت نفت آمده است.

وی افزود: قاسمپور با مجموعه باشگاه و با شهرش مشکل ندارد. ایشان از افتخارات شهر آبادان است و باید افتخار کنم که بچه آبادان در سطح اول ایران و حتی در سطح بین المللی مربیگری کرده است بالاخره وی در امارات مربیگری کرده و کلاس های سطح بالایی مربیگری را گذرانده است و باید همه دست به دست هم دهیم و کمک کنم تا قاسمپور با صنعت نفت آبادان موفق شود.

ممکن است که تعدادی مخالف باشند و طبیعی هم هست چون اختلاف سلیقه وجود دارد و ما این اختلاف سلیقه را به فال نیک می گیریم و از انتقادات سازنده استقبال می کنیم و در خدمت این افراد هستیم اما اگر انتقادات مغرضانه باشد و تخریب کند به شدت با آنها برخورد می کنیم چون قاسمپور و کادر فنی تیم از حمایت کامل بنده و باشگاه صنعت نفت آبادان برخوردار هستند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: عواملی که بخواهند خدشه ای به صنعت نفت وارد کنند منتظر برخورد قاطع باشگاه باشند چون صنعت نفت عشق مردم آبادان است و باشگاه برخورد قاطع و قانونی با کسانی که بخواهند جوسازی و حاشیه سازی کنند خواهد داشت، قطعاً اسم این افراد مغرض را هم به مردم آبادان خواهیم گفت تا خودشان جوابگوی مردم و هواداران واقعی صنعت نفت باشند. هر کسی با هر پشتوانه ای بخواهد تیم ما را تخریب کند، با او برخورد قاطع خواهیم داشت، جایگاه افراد برای ما مهم نیست و این اجازه را بنده و باشگاه نمی دهیم که کسی بخواهد کادر فنی ما و شخص قاسمپور را زیر سوال ببرد یا تخریب و جوسازی کند.

ما پذیرای انتقادات سازنده هستیم اما اگر کسی تخریب کند قطعاً او را به مردم معرفی می کنیم و از طریق مراجع قضایی هم پیگیری خواهیم کرد چون شنیده ام که عده ای به قاسمپور پیامک تهدید آمیز داده اند و مطمئناً این موضوع را از طریق مسئولان شهری پیگیری خواهیم کرد ما محکم ایستاده ایم و از قاسمپور حمایت می کنیم و اجازه نمی دهیم عده ای سودجو وی را تخریب کنند.

وی افزود: الان وقت کمک به تیم صنعت نفت است چون به لیگ یک سقوط کرده ایم و به خاطر این مسئله از مردم آبادان عذرخواهی هم کردیم البته همه می دانند که در این سقوط بنده مقصر نبودم و تغییر مدیریت متوالی در فصل گذشته مشکل ساز شد و به لیگ یک سقوط کردیم البته صنعت نفت باید آرامش داشته باشد و به تصمیم مدیران باشگاه در جهت انتخاب سرمربی تیم احترام بگذاریم ما می خواهیم در این فصل قدرتمند ظاهر شویم و به لیگ برتر صعود کنیم و قاسمپور این توانایی را دارد پس همه تلاش کنیم و کمک کنیم تا مربی بزرگی مثل قاسمپور با صنعت نفت موفق شود.

وی تصریح کرد: باشگاه صنعت نفت در حال حاضر مشکل مالی دارد و مسئولان شهر آبادان کمک کنند تا مشکلات حل شود اگر قرار باشد از روز اول کادر فنی و باشگاه شرایط خوبی نداشته باشند مردم آبادان ضرر خواهند کرد یک عده سودجو که دنبال منافع شخصی شان هستند، قصد تخریب تیم و حاشیه سازی دارند که به آنها اخطار می دهیم دنبال به چالش کشاندن تیم نباشند. همه تلاش آنها به خاطر منافع شخصی است اما بیایند نقد منصفانه کنند و پیشنهاد بدهند تا از آنها استفاده کنیم نه اینکه با چنین حاشیه هایی تیم را خراب کنند.

وی افزود: از همه هواداران عزیز صنعت نفت که بدون چشمداشت از تیم حمایت کرده اند و پیشکسوتان واقعی باشگاه و اصحاب رسانه و مسئولین شهری تشکر می کنم و از آنها می خواهم دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم تا انشااله با قدرت وارد مسابقات شویم و به لیگ برتر صعود کنیم چون خواسته مردم آبادان حضور تیم در لیگ برتر است در این راه به کمک فرماندار و امام جمعه محترم و نمایندگان شهر آبادان در مجلس شورای اسلامی هم که همیشه کنار ما بوده اند نیاز داریم همه باید از تیم حمایت کنیم و به فکر موفقیت صنعت نفت باشیم.

گودرزی در پایان گفت: صنعت نفت در حال حاضر فقط به آرامش نیاز دارد تا پرقدرت در مسابقات شرکت کند، باشگاه صنعت نفت و بنده به عنوان مدیرعامل با تمام قدرت از قاسمپور که از پیشنهادات لیگ برتری گذشتند و به لیگ یک آمدند حمایت می کنیم و همه جوره پای او می ایستیم تا صنعت نفت موفق شود و مردم آبادان به حق خود که صعود تیم به لیگ برتر است برسند.