به گزارش پارس به نقل ازافکارنیوز - چهره جدید وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی عجیب و غیر منتظره بود. بهادر مولایی که در روزهای پایانی هفته گذشته به مراسم عروسی یکی از بستگانش رفته بود با سیمایی جدید به اردو برگشت و در جمع ملی پوشان ظاهر شد. موهای از ته تراشیده شده بهادر مولایی برای همی تیمی هایش کاملا عجیب و غیر منتظره بود. پشت پرده این تغییر ظاهر در نوع خودش جالب توجه بود و موجی منفی را در اردوی تیم ملی وزنه برداری در آستانه رقابت های جهانی براه انداخت.

پشت پرده این اتفاق در توع خودش جالب است که حکایت از تداوم رفتار غیر حرفه ای سرمربی تیم ملی دارد. کوروش باقری وقتی در جریان تاخیر کمتر از یک ساعته بهادر مولایی به اردو متوجه می شود، این موضوع را با مشاور رضازاده و فدراسیون در میان می گذارد و در نهایت این حکم برای وزنه بردار دسته فوق سنگین تیم ملی صادر می شود که باید موهای خودش را از ته بتراشد تا مجوز حضور مجدد در اردوی تیم ملی را پیدا کند! بهادر مولایی که از این تصمیم کوروش باقری شوکه شده بود، ابتدا تصمیم به قهر و ترک اردوی تیم ملی گرفت اما با پادرمیانی و اصرار خانواده و دوستان نزدیکش، پذیرفت که به خواسته غیرمعقولانه کوروش باقری تن بدهد و با سری تراشیده به اردوی تیم ملی برگردد.

اتفاقی که در آستانه رقابت های جهاین به شدت روحیه مولایی را تحت تاثیر قرارداده و حتی در رکوردهای چند روز اخیر او نیز تاثیر منفی داشته است. پیش از این نیز چنین اتفاق مشابهی برای کیانوش رستمی تکرار شده بود و ملی پوش وزنه برداری ایران پیش از حضور در رقابت های المپیک ۲۰۱۲ لندن و بواسطه سوار شدن بر ماشین گران قیمت، مجبور به تراشیدن موهای سرش شده بود!