به گزارش پارس ، رضا عنایتی در گفت و گو باتسنیم در خصوص شایعه حضورش در استقلال گفت: نمی دانم این بحث از کجا شروع شد و کجا هم قرار است تمام شود. این موضوع دیگر قدیمی شده و این در حالی است که در این چند سال همشیه بحث حضورم در استقلال مطرح شده است.

وی اضافه کرد: واقعیت این است که در این چند سال می توانستم خیلی به استقلال کمک کنم ولی نمی دانم چه جریانی وجود دارد که عده ای دوست ندارند به این تیم برگردم. با این حال من هواداران استقلال را دوست دارم و فکر کنم آنها هم خیلی چیزها را می دانند.

عنایتی در خصوص تماس تلفنی با قلعه نویی عنوان کرد: قلعه نویی قبل از رفتن به آمریکا با من صحبت کرد. او گفت اگر از تیمی پیشنهاد داشتی قرارداد ببند تا روی زمین نمانی و من هم گفتم که هیچ وقت روی زمین نمی مانم. او به صورت محترمانه گفت مرا نمی خواهد و من هم در مصاحبه های چند روز اخیر گفته ام که بحث استقلالی شدنم جدی نیست و زیاد به آن فکر نمی کنم.

این بازیکن تاکید کرد: با صبای قم قرارداد دارم و به احتمال فراوان در این تیم می مانم. جدا از بحث های فوتبالی با مدیرعامل صبا رفاقت دارم و بر خلاف بعضی ها، برای من رفاقت خیلی مهم است. باز هم می گویم بحث استقلالی شدنم چندان جدی نیست که بخواهم به این موضوع فکر کنم. اکنون تمرکزم را روی صبا گذاشته ام.

عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا ناراحت نیستی که استقلال به جای تو بازیکنان دیگری در خط حمله جذب کرده گفت: این موضوع هم در نوع خودش عجیب است ولی بگذارید صحبتی نکنم. دوست ندارم حرفی بزنم در ضمن خیلی ها دوست داشتند در این دو سه سال چیزهای منفی از من ببینند تا سوژه درست کنند ولی من هیچ حرفی نزدم.