به گزارش پارس ، به نقل از تسنیم، بیش از ۱۲ هزار نفر در سالن ورزشگاه آزادی تهران، جو وحشتناکی را برای تیم ملی صربستان رقم زدند به طوری که سرمربی و کاپیتان صرب ها در نشست مطبوعاتی بعد از بازی اذعان داشتند که جو سالن آزادی برای بازی آنها مناسب نبوده است.

اولین پیروزی تیم ملی ایران در لیگ جهانی والیبال، فدراسیون جهانی را هم تحت تاثیر قرار داد و در مطلبی که در سایت رسمی این فدراسیون منتشر شد از هفته چهارم لیگ جهانی به عنوان هفته ای نام برده شد که در آن یک پیروزی ویژه برای ایران رقم خورد. در این گزارش آمده است:

تیم ملی والیبال ایران در پایان هفته چهارم لیگ جهانی والیبال، جایگاه خود را در حالی تثبیت کرد که آلمان یک بار دیگر کوبا را شکست داد، هلند از سد پرتغال گذشت و فرانسه توانست تیم ملی بلغارستان را از پیش رو بردارد. در دومین میزبانی ایران در تاریخ لیگ جهانی، تیم ملی این کشور توانست به اولین پیروزی خود با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل صرب ها دست پیدا کند. بازیکنان ایران با کم کردن خطاها و اشتباهات فردی خود و از طرفی، افزایش توانایی های شان توانستند تیم ملی صربستان را در تهران مغلوب کنند.

امتیازآورترین بازیکن ایران در این بازی، حمزه زرینی بود که توانست از ۵۴ تلاش خود ۱۸ امتیاز برای تیمش و به نام خود کسب کند. در تیم ملی صربستان، نیکولا کوواچویچ از ۵۸ تلاش خود به ۱۷ امتیاز رسید. علی مباشری و الکساندر آتاناسیویچ نیز برای تیم شان ۱۳ امتیاز کسب کردند. تیم ملی ایران علاوه بر این توانست برتری محسوسی در مهارت هایی مانند سرویس، دفاع، توپ گیری و پاس های سالم داشته باشد.