به گزارش پارس ، صادق رییسی کیا در گفت وگو با ایسنا، ابتدا در مورد تغییر نام باشگاه راه آهن، بیان کرد: ما در قدم اول برای آشنایی اذهان عمومی به نام" سورینت" تلاش کردیم و موفق هم بودیم. اما عجله ای برای تغییر نام نداریم. باید مراحل قانونی طی شود تا تغییر نام با نوسازی بدنه هم مطابقت داشته باشد. کارهایی را اخیرا انجام داده ایم مثل شرکت هواپیمایی و حمایت هایی که از ورزش شده است جزوی از بسته تغییر بدنه است.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر نام باشگاه راه آهن تا آغاز فصل جدید عوض نشود، دیگر تا پایان فصل امکان تغییر نخواهد بود، افزود: باز هم اشکالی ندارد. همین که مردم و جامعه فوتبال در کنار نام" راه آهن" ، " سورینت" را هم می شناسند، برای ما در قدم اول مهم است. البته ما از الان باشگاه را سورینت می دانیم و بعد از راه آهن در داخل پرانتز آن را می نویسیم، ولی برای تغییر عنوان رسمی باید مراحل قانونی طی شود.

مدیرعامل باشگاه راه آهن همچنین درباره روند آماده سازی تیم برای حضور در فصل جدید، مطرح کرد: تمرین های خوبی انجام داده ایم و تا چهارشنبه هم در سرعین اردو داریم. کار بستن تیم هم تقریبا تمام شده و آخرین بازیکنی که جذب کرده ایم، امیر منوچهری در پست فوروارد بود. همچنین یک سهمیه لیگ برتری باقی مانده که می خواهیم در پست دفاع یا هافبک وسط جذب کنیم. از همین رو در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم.

رییسی کیا در ادامه با بیان این که راه آهن اردوی خارج از کشور نخواهد داشت به ایسنا گفت: بعد از بازگشت از سرعین، در تهران تمرین خواهیم کرد و دیگر اردویی در برنامه مان نداریم. همچنین فردا (سه شنبه) بازی دوستانه ای را با فولاد خوزستان در اردبیل انجام می دهیم و بعد از بازگشت به تهران هم در نظر داریم از بین تیم های سایپا، نفت تهران و فولاد تبریز با دو تیم دیدار تدارکاتی برگزار کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا موافق به تعویق افتادن دوازده روزه مسابقات لیگ است؟ عنوان کرد: به تعویق افتادن بازی های لیگ برای تیم ملی از نظر عمومی مطلوب به نظر می رسد، ولی معتقدم مسابقات باشگاهی باید طبق جدول زمانی انجام شود و توان فوتبال ملی و باشگاهی ما به حدی باشد که همه چیز به موقع باشد. بنابراین افزایش زمانی دوران آماده سازی را قبول ندارم، ولی در مقطع کنونی که ایران بعد از هشت سال به جام جهانی صعود کرده، با تصمیم سازمان لیگ مخالفتی نداریم.

رییسی کیا در پایان نیز درباره خرید استادیوم اختصاصی به نام باشگاه، توضیح داد: ما برای استادیوم اختصاصی با شهرداری تهران به توافق نرسیدیم. زمان بهره برداری برایمان مهم بود، اما آنها ورزشگاه را برای پاییز امسال آماده می کردند که به این ترتیب موضوع لغو شد. اما برای بازی های فصل بعد با ورزشگاه تختی مذاکره کرده ایم و قرار شده مسابقاتمان در این استادیوم برگزار شود.