به گزارش پارس ، به نقل از فارس، مهدی تاج در خصوص جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال گفت: باید تشکر ویژه ای از ساکت عضو سابق هیئت رئیسه و ابرقویی نژاد داشته باشم که کمک شایان توجهی داشتند. البته تصمیم این شد که جلسه ای جداگانه در خدمت دوستان باشیم.

وی ادامه داد: برنامه های کی روش در هیئت رئیسه مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس برنامه های قبلی اگر به پلی آف می رفتیم شرایط مشکل می شد و ادامه برنامه را اجرا می کردیم اما خیلی خوشحالیم که این بار به عنوان تیم اول صعود کردیم. کی روش هم از سازمان لیگ تشکر و اظهار رضایت کرد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درباره جلسه با نمایندگان مجلس گفت: قرار است جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون تلفیق مجلس، کمیسیون برنامه و بودجه و اصل ۹۰ و فراکسیون ورزش مجلس داشته باشیم و دغدغه های باشگاه ها را مطرح کنیم. باشگاه ها با روندی که طی می شود زیان ده هستند و باید بینیم با چه شیوه ای باید برخورد کنیم.

وی افزود: تبلیغات محیطی دور زمین و پخش تلویزیونی قرار شد مجلس بودجه ای را در اختیار صدا و سیما قرار دهد تا به وسیله آن طلب باشگاه ها پرداخت شود. از طرفی شرکت طرف قرارداد تبلیغاتی دور محیط زمین یک سال دیگر قرارداد دارد مگر اینکه نتواند نظر سازمان لیگ را تامین کند.

تاج درباره آغاز لیگ گفت: فرصت کمی داریم چون ماه رمضان و شب های قدر را از برنامه مسابقات حذف کردیم از طرفی طبق قانون فیفا کشورهای حاضر در جام جهانی باید یک ماه قبل از این رقابت ها لیگ شان را تعطیل کنند. از طرفی امثال جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را پیش رو داریم که موجب شده محدودیت های خاصی را در برنامه ریزی داشته باشیم. به همین دلیل لیگ تا دوم مرداد ماه به تعویق افتاد.

وی در خصوص بلیت الکترونیکی گفت: این موضوع در جلسه هیئت رئیسه تصویب شد و قرار شد به صورت جدی دنبال شود. طبقه اول ورزشگاه آزادی به طور کامل از طریق بلیت الکترونیکی بلیت فروشی می شود با ذکر شماره صندلی اما در طبقه دوم اگر فروش الکترونیکی صورت گیرد نحوه قرار گرفتن مهم نیست.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درباره افزایش قیمت بلیت مسابقات گفت: این موضوع هم تصویب شد اما میزان افزایش قیمت بعدا اعلام خواهد شد. اما قطعا افزایش قیمت خواهیم داشت.

تاج درباره اینکه کفاشیان گفته مجمع فدراسیون فوتبال بعد از مجمع سازمان لیگ برگزار خواهد شد، گفت: مسائل سازمان لیگ کاملا شفاف است و مشکلی در این خصوص نداریم البته شاید تمام منابع مالی را تغییر دهیم.

وی در خصوص آراء کمیته انضباطی مبنی بر پرداخت طلب بازیکنان و مراجعه آنها به سازمان لیگ گفت: امروز ۲-۳ نفر از مادر بازیکنان برای دریافت طلب بچه هایشان به سازمان لیگ آمده بودند و باید تصمیمی در این رابطه گرفته شود.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درباره نام لیگ های دسته اول و برتر گفت: نام لیگ ثابت است و لیگ برتر به عنوان لیگ خلیج فارس و لیگ دسته اول با نام همان آزادگان برگزار خواهد شد. اما نام جام آنها را می فروشیم واگر شرکتی خواستار آن شد می توانیم نام جام را به نام آنها نامگذاری کنیم.