به گزارش پارس به نقل از آنا هواداران پرسپولیس بی صبرانه منتظر شنیدن خبرهای خوشی از تیم محبوشان هستند. بازنگشتن برانکو به ایران، احتمال جدایی بازیکنان کلیدی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و همچنین بلاتکلیفی این تیم در جذب اسپانسر از جمله ابهاماتی است که این روزها حول و حوش باشگاه پرسپولیس وجود دارد. قائم مقام باشگاه پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی آنا پاسخگوی بسیاری از این ابهامات بود.

برانکو قطعا ماندنی است

در جلسه ای که با سجادی-معاون قهرمانی وزارت ورزش داشتیم، وی قول داد دستمزد برانکو را این وزارتخانه پرداخت کند. من با قاطعیت اعلام می کنم که برانکو بر می گردد و در فصل آینده هم سرمربی پرسپولیس خواهد بود. وی در مدت اندکی که سرمربیگری پرسپولیس را بر عهده داشته توانست این تیم را در لیگ برتر حفظ کند و در آسیا هم نتایج خوبی را کسب کند.

در حال مذاکره با بازیکنان هستیم

در این مدتی که برانکو سرمربیگری پرسپولیس را بر عهده داشته، به خوبی با تفکرات وی آشنایی و اطلاعات کافی درباره بازیکنان مدنظر وی داریم. بر همین اساس مذاکراتمان را با این بازیکنان آغاز کرده‌ایم. هر چند نمی‌توانم نام بازیکنان مورد نظرمان را عنوان کنم اما هواداران پرسپولیس اطمینان داشته باشند این بازیکنان جزو بهترین های فوتبال ایران هستند.

طارمی جایی نمی رود

مهدی طارمی در فصل گذشته بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام داد، به خصوص اینکه مبلغ قرارداد وی بسیار کم و ناچیز بود. من شایعاتی مبنی بر جدایی وی از پرسپولیس را تکذیب می کنم و به هواداران این قول را می دهم که طارمی فصل آینده هم بازیکن پرسپولیس خواهد بود. وی تنها در صورتی از پرسپولیس جدا خواهد شد که یک پیشنهاد خوب از اروپا داشته باشد.

70 درصد مطالبات را پرداخت کرده ایم

اینکه بعضی از بازیکنان عنوان می کنند درصد کمی از مبلغ قراردادشان را گرفته‌اند واقعیت ندارد. تا الان در حدود 70 درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم. زمانی که من به پرسپولیس آمدم بازیکنان این تیم 2 ماه بود که حقوقی را دریافت نکرده بودند. اما خوشبختانه توانستیم بخش قابل توجهی از مطالبات آنها را پرداخت کنیم. طلب حمید درخشان نیز 300 میلیون تومان است که آن را نیز پرداخت خواهیم کرد.

هدایتی هوادار پرسپولیس است

در فصل گذشته هدایتی کمک‌های قابل توجهی را به پرسپولیس کرد. در اینکه او تمام این کمک‌ها را به عنوان یک هوادار انجام داده شکی نیست. اما در آن زمان وی قرار بود تیم را خریداری کند. وقتی واگذاری پرسپولیس به هدایتی منتفی شده دلیلی ندارد وی باز هم به پرسپولیس کمک کند.

جدایی کریم باقری حقیقت ندارد

برانکو رضایت کاملی از عملکرد کریم باقری در پرسپولیس داشت. ضمن اینکه وی تا پایان فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارد. کریم باقری یکی از سرمایه‌های پرسپولیس محسوب می‌شود و حضور او می تواند کمک شایانی به تیم کند.

خرید بازیکن، بمب ترکاندن نیست

من بمب ترکاندن را در خرید بازیکن نمی دانم. ما با قهرمانی در لیگ آتی و همین طور جام حذفی بمب می‌ترکانیم. اینکه یکسری بازیکن را تنها بر اساس جو فصل نقل و انتقالات جذب کنیم هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. بلکه هدف ما این است که خرید بازیکنان بر اساس نیازهای تیم باشد.

مشکلی با جدایی از پرسپولیس ندارم

منتظر هستیم تا هیات مدیره جدید پرسپولیس معرفی شوند. اگر اعضای آن مایل به ادامه حضور من در پرسپولیس بودند با کمال میل در خدمت پرسپولیس خواهم بود. اگر هم من را نخواستند برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم و می روم. این رفت و آمدها همیشه هست و نباید زیاد درگیر آن شویم.