به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر باشگاه استقلال مذاکرات خود را برای جذب شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی انجام داده و با وی به توافق رسید. طبق این خبر به گفته مسئولان این باشگاه، دیاباته پس از گذراندن موفق تست های پزشکی به صورت رسمی بازیکن استقلال می شود.

بر اساس اخبار این مهاجم که سابقه بازی در تیم ملی مالی و باشگاه های بوردو فرانسه و بنونتو ایتالیا را در کارنامه دارد، دیشب به تهران رسید و امروز نیز به مرکز ایفمارک رفت تا تست های پزشکی را پشت سر بگذارد.آخرین باشگاه دیاباته، الامارات امارات بوده که در این تیم و در ۱۹ بازی، ۱۰ گل به ثمر رسانده است.

بر اساس اخبار ورزشی شهر خبر شیخ دیاباته، مهاجم مد نظر باشگاه استقلال پیش از ظهر امروز در ایفمارک حاضر شد تا در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کند. طبق این خبر این بازیکن در صورتی که مشکلی در تست‌های پزشکی نداشته باشد با باشگاه استقلال قرارداد رسمی امضا خواهد کرد.

بنار بر اخبار شهر خبر رسانه ایتالیایی جان‌لوکا دی‌مارتزیو در این خصوص نوشت: «مهاجم جدید استقلال که شیخ دیاباته نام دارد، وارد ایران می‌شود. این بازیکن اهل کشور مالی که متولد سال ۱۹۸۸ (۳۱ ساله) است، از امارات به استقلال می‌آید. مهاجم پیشین بوردو به مدت شش ماه با تیم بنونتو قرارداد بست. او در ژانویه سال ۲۰۱۸ به این تیم آمد و در ۱۱ دیدار، هشت گل به ثمر رساند که دو گل آن مقابل یوونتوس بود. او حالا به دنبال یک ماجراجویی جدید در استقلال است.

بر اساس این خبر سایت اوست فرانس کشور فرانسه در گزارشی به همین منظور نوشت: شیخ دیاباته، عضو سابق بوردو قرار است در ایران قرارداد منعقد کند.این رسانه ادامه داد:گلزن سابق بوردو در مسیر حضور در استقلال تهران است.او ششمین کشوری که به آن ورود کرده، را تجربه می‌کند.همچنین سایت ژیرون‌فورسرور نیز در مقاله ای تحت عنوان «دیاباته یک لیگ قهرمانی دیگر را کشف خواهد کرد»  از این حضور خبر داد.

اخبار ورزشی را از سایت شهر خر دنبال کنید.