به گزارش پارس نیوز، 

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر مهدی محمد‌نبی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر»  درباره برگزاری اردوی پرسپولیس گفت: با مسئولان کمپ کردان صحبت کردیم اما آنها گفتند تاریخ مورد نظر شما را سپاهان از قبل رزرو کرده، به همین دلیل تصمیم گرفتیم اردو را در خارج از ایران و در نزدیکی شهر استانبول برگزار کنیم. طبق اخبار عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره مذاکره با رامین رضاییان و طارمی خاطرنشان کرد: درباره رامین رضاییان باید بگویم من با ایشان صحبت کردم. با طارمی هم صحبت کردم خیلی دوست داشتیم ادامه بدهیم، اما رامین قرارداد داشت و نتوانست بیاید. با طارمی هم حرف زدم. او هم مشغول عقد قرارداد است. اگر با باشگاه خارجی مدنظرش قرارداد نبندد به پرسپولیس می‌آید.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر بشار رسن همچنان در تمرینات پرسپولیس غایب است و به تهران نیامده تا مصدومیت خود از ناحیه شانه را زیر نظر کادر پزشکی این تیم درمان کند. هافبک تیم ملی فوتبال عراق رقم درخواستی خود برای تمدید قرارداد با پرسپولیس را به طرز عجیبی بالا برده است تا اختلافی نزدیک به ۲۰۰ هزار یورو با مسئولان باشگاه داشته باشد. طبق این خبر  پرسپولیس اعلام کرده تنها ۲۵ درصد به قرارداد سال گذشته هافبک عراقی تیمش اضافه می‌کند؛ در غیر این صورت رسن می‌تواند به هر تیمی که پیشنهاد دارد نقل مکان کند.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر تیم فوتبال پرسپولیس با درخواست سرمربی آرژانتینی خود به دنبال جذب یک بازیکن ملی‌پوش و آسیایی است و در این زمینه مقدمات در حال انجام است.طبق اخبار کالدرون آرژانتینی از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته تا زمینه حضور یک مهاجم ملی‌پوش ازبکستانی را در پرسپولیس فراهم کند و در این رابطه مکاتباتی با این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش انجام شده است.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر چند روز پیش اشاره شد که گابریل کالدرون بعد از اینکه متوجه شد لیست پرسپولیس قبل از آمدن او به این تیم پر شده، تعجب کرده و به دنبال راه حلی است تا بتواند بازیکن جدیدی را در پست دفاع میانی و خط حمله به جمع شاگردانش اضافه کند. بر اساس این خبر برخی از بازیکنان پرسپولیس این روز‌ها با استرس زیادی تمرین می‌کنند تا مبادا جایی در تفکرات مرد آرژانتینی نداشته باشند. در جمع سرخپوشان هستند نفراتی که به دلیل چند ماه دوری از میادین و سن بالای‌شان ممکن است در لیست مازاد این تیم قرار بگیرند، مخصوصا اینکه کالدرون به دفاع میانی نیاز دارد. طبق این خبر آنچه مشخص است گابریل کالدرون ظرف یکی دو روز آینده نام این نفرات را به باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد کرد تا هم تیمش را قبل از رفتن به اردو تکمیل کند و هم اینکه بازیکنان جدا شده بتوانند تیم آینده خود را مشخص کنند.

طبق اخبار شهر خبر وحید امیری با گذشت یک فصل از قراردادش در تیم ترابزون برای تعطیلات به ایران بازگشت و روز گذشته هم در دزفول دیده شد. پیش از اینکه هر تیم دیگری برای خرید امیری در ایران تلاش کند، شایعات پیشنهاد چشمگیر باشگاه تراکتور به این بازیکن ملی پوش به گوش رسید. بنا بر این خبر در حالیکه به نظر می‌رسد بازگشت امیری به پرسپولیس غیرممکن باشد، امروز از باشگاه پرسپولیس با این بازیکن تماس گرفته شد و قرار است طرفین برای مذاکره و در صورت توافق، برای عقد قرارداد رسمی اقدام کنند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر مهدی محمدنبی عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره تکلیف برانکو ایوانکوویچ یادآور شد: برانکو سالها در پرسپولیس زحمت کشیده است و نیت باشگاه این است با تفاهمی که انجام می شود، موضوع حل شود. وکیل برانکو هم مکاتباتی با آقای عرب داشته و بخش حقوقی و بین المللی باشگاه هم پیگیر است. طبق اخبار شهر خبر نبی ادامه داد: امیدوارم در اولین فرصت با جلسه ای که با وکیل او داریم به تفاهم برسیم. ایشان ۶۰ درصد از قراردادش را وقتی در ایران بود، دریافت کرد.

اخبار ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.