به گزارش پارس نیوز، 

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و بر اساس اخبار مهدی محمدنبی در خصوص آخرین بحث مربوط به ادامه حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس گفت: از آقای برانکو برنامه سه ساله خواستیم. طبق خبر ها وی در پاسخ به این سئوال که آیا به فکر جایگزین احتمالی برای برانکو هستید؟ تاکید کرد: با توجه به گزارش آقای عرب به عنوان مدیرعامل، حضور برانکو در پرسپولیس قطعی است و باید تعهدش را انجام بدهد.بر اساس اخبار وی درباره برنامه برانکو برای حضور پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت: برانکو بعد از بازی با سپاهان در اصفهان جلسه‌ای را با ما داشت و خواست بازیکنان تیم را حفظ کنیم کسانی هم که پیشنهاد خارجی دارند نباید جلوی پیشرفتشان را بگیریم و بهتر است پیشنهادات خود را ارئه دهند به همین خاطر پیشنهادات خارجی آنها را بررسی می‌کنیم.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و بر اساس اخبار نبی درباره پیشنهادات خارجی علیرضا بیرانوند تصریح کرد: او یکی از مهره‌های کلیدی باشگاه است. او عصای دست برانکوست. بیرانوند پیشنهادات خارجی دارد. البته هنوز جلسه‌ای را با خودش نداشته ایم.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر باشگاه پرسپولیس توانست بخش قابل توجهی از مطالبات برانکو ایوانکوویچ را فراهم کند تا مانع از جدایی سرمربی سرخپوشان پایتخت بابت مشکلات مالی شود. طبق اخبار برانکو هفته گذشته شماره حساب یکی از نزدیکان خود در کرواسی را به باشگاه پرسپولیس ارائه کرد تا پول به این حساب واریز شود اما مشکلات مالی مربوط به انتقال پول مانع از انجام این موضوع شد. از این رو مسئولان باشگاه پرسپولیس با وکیل برانکو تماس گرفتند و ضمن بیان دشواری‌های پرداخت مالی از طریق بانکی به وی خواستار معرفی شخص مطمئن از سوی برانکو شدند تا پول را به صورت نقد به وی بدهند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و بر اساس اخبار علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از چند فصل درخشانی که در این تیم داشت، حالا با پیشنهاد‌های خارجی روبه‌رو شده و شرایط به گونه‌ای است که احتمال لژیونر شدن او بسیار زیاد است. طبق این خبر علیپور از سوی یکی از واسطه‌های ایرانی شاغل در اسپانیا با پیشنهاد آلمریا روبه‌رو شده و به احتمال زیاد فصل آینده در این تیم بازی خواهد کرد. بنا بر این خبر آلمریا در لیگ دسته دوم اسپانیا حضور دارد و فصل قبل در رتبه دهم لیگ دسته دوم اسپانیا قرار گرفت. طبق اخبار همچنین باشگاه سنت ترویدنس از لیگ بلژیک هم خواهان علی علیپور شده و پیشنهاد رسمی این باشگاه به باشگاه پرسپولیس ارسال شده و قرار است تصمیم‌گیری در این باره به زودی انجام شود.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و بر اساس اخبار رامین رضائیان یکی از چهره‌هایی است که همواره در نقل و انتقالات لیگ برتر جنجالی به حساب می‌آید. او بعد از جدایی از پرسپولیس چند باری هم تا آستانه بازگشت به این باشگاه پیش رفته است. اخیراً هم شایعات زیادی درباره بازگشت رامین به جمع قرمزها مطرح شد. طبق این خبر  حالا اما خبرهای رسیده از قطر حکایت از آن دارد که رضائیان با باشگاه الشحانیه توافق مالی کرده و قرار است فصل بعد در این باشگاه توپ بزند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و بر اساس اخبار  حسین کعبی بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: : با جدایی برانکو، پرسپولیس صد درصد ضرر می‌کند چون این مربی شخصیت بسیار بالایی دارد و هواداران نیز عاشق همین شخصیت او هستند. طبق این خبر بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: خیلی‌ها هستند که بد پرسپولیس را می‌خواهند, آقایانی وجود دارند که می‌خواهند هرچه زودتر برانکو برود تا سرمربی تیم شود. آنها به جز سیاه‌بازی کار دیگری بلد نیستند. این فرد در هتل نشسته و مدام پیغام و پسغام می‌دهد که سرمربی پرسپولیس شود. او فصل پیش در فولاد حضور داشته و به بازیکنان گفته بود که قراردادشان را تمدید نکنند چرا که می‌خواهد آنها را به پرسپولیس بیاورد.بر اساس اخبار کعبی راجع به اینکه آیا منظورش از این فرد افشین قطبی است, عنوان کرد: من اسم این آدم را نمی‌آورم چون از او خوشم نمی‌آید. من از کسی ترسی ندارم اما همه می‌دانند که چه کسی را می‌گویم. من با او در تیم ملی و پرسپولیس کار کردم و می‌دانم که چطور آدمی است اما الان مدام دارد پیغام و پسغام می‌دهد و به دوستانش در ایران می‌گوید که کار‌ها را طوری فراهم کنند تا او به پرسپولیس بیاید.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و بر اساس اخبار مهدی طارمی ستاره فصل گذشته تیم الغرافه قطر،  مد نظر برانکو سرمربی کروات پرسپولیس قرار گرفته است و مدیران سرخ‌ها مذاکراتی را برای بازگشت او به جمع سرخ‌پوشان انجام داده‌اند. طبق این خبر در همین خصوص گفته می‌شود ایجنت این بازیکن در مذاکراتی که با ایرج عرب مدیرعامل سرخ‌ها داشته، اعلام کرده طارمی هیچ تمایلی برای بازگشت به پرسپولیس و لیگ برتر ایران ندارد و قصد دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و بر اساس اخبار اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ هم در جلسه روز گذشته خود به این جمع بندی رسیدند که از این به بعد دیدار سوپرجام در صورت قهرمانی یک تیم در لیگ برتر و جام حذفی برگزار نشود و کاپ سوپرجام هم به همین تیم تحویل داده بشود.طبق این خبر یک منبع آگاه با تائید این مطلب بیان کرد برگزار نشدن بازی سوپرجام در فصل جاری دلایل مختلفی هم دارد که این دلایل به زودی از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

اخبار ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.