به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تاج ریاست فدارسیون فوتبال اعلام کرد دوره کاری زلاتکوکرانچار سرمربیگری تیم المپیک در این تیم به پایان رسیده است.

 تاج این خبر را در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد؛ زمانی که محمدحسین میثاقی از او درباره ادامه یا پایان کار زلاتکو کرانچار پرسید و تاج گفت این مربی به زودی جای خود را به یک سرمربی دیگر می دهد که داخلی خواهد بود.

تیم امید در بازی های مقدماتی با عراق به صورت مشترک دوم شد ولی ارزیابی کمیته فنی از عملکرد این مربی مطلوب نبوده و بدین ترتیب کرانچار از تیم امید کنار خواهد رفت. تاج در مورد گزینه جانشینی کرانچار هم گفت هنوز با شخص خاصی توافق نکرده ایم؛ بنابراین نمی توانم نام او را اعلام کنم.

زلانکو کرانچار از تیم امید اخراج شد

کرانچار سرمربی سابق تیم ملی کرواسی است و سابقه قهرمانی با تیم سپاهان را دارد و نزدیک به یک سال هدایت تیم امید را برعهده داشت، اما مسائلی که در دوره مقدماتی المپیک بین او و برخی افراد شاغل در تیم امید بروز کرد، سرانجام باعث شد تا فدراسیون تصمیم به برکناری وی بگیرد.

تاج در مصاحبه اش اعلام کرد که جدایی از کرانچار توافقی خواهد بود، اما این مربی قبلا اعلام کرده بود در صورت رخ دادن این اتفاق قرارداد خود را تا پایان از فدراسیون فوتبال دریافت خواهد کرد. البته کرانچار قبلا زمانی که با باشگاه سپاهان قطع همکاری کرده بود، باقی مانده دستمزد خود را به این باشگاه بخشیده بود و در پرسپولیس هم این کار را کرده بود.

به نظر می رسد دو گزینه فدراسیون فوتبال برای جانشینی کرانچار یحیی گل محمدی و جواد نکونام دو کاپیتان سابق فدراسیون فوتبال باشند. گفتنی است که کادر فنی تیم امید همگی تا پایان سال 2020 که المپیک برگزار می شود، با فدراسیون فوتبال قرارداد دارند.