به گزارش پارس نیوز، 

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که اصرار داشت به نام او در گزارش اشاره نکنیم، در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر گفت: در ادامه تصمیم گیری در مورد کادر فنی تیم امید با اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال است.

 

حمید استیلی، میرشاد ماجدی، مرتضی محصص، حسین کلانی، اکبر محمدی، محمود شیعی و لیلا صوفی زاده اعضای کمیته فنی تیم امید هستند. این ها در آخرین جلسه خود که در حضور کرانچار برگزار شد عملکرد تیم امید را در بازی های تهران مورد ارزیابی قرار دادند و در این نشست حرف های متعددی به میان آمد و یکی از راهکارها هم تقویت کادر فنی تیم امید بود.  

 

فدراسیون فوتبال از اعضای کمیته فنی خواسته در مورد عملکرد کرانچار در تیم امید بیش از این مصاحبه نکنند و اجازه دهند اعضای هیات رییسه در فضایی آرام این موضوع را مدیریت کند. اما گزارش مکتوبی که از سوی اعضای کمیته فنی تدوین شده و در اختیار هیات رییسه قرار گرفته مثبت نیست و آنها خواستار قطع همکاری با کرانچار و جذب مربی جدیدی شده اند. این البته نیاز به تایید و حتی واکاوی ندارد و می شود رگه هایی از این تصمیم را در مصاحبه حسین کلانی، اکبر محمدی و حتی نیما نکیسا که البته عضو کمیته فنی بشمار نمی رود، دید.

 

نکته مهم در این بین غرامتی است که در قرارداد کرانچار پیش بینی شده است. در صورت فسخ یک طرفه قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال باید 350 هزار دلار به مربی کروات پرداخت شود. البته کرانچار پیش تر خیلی راحت از تیم های سپاهان و پرسپولیس جدا شد و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال امیدوار هستند در نشست آتی با کرانچار با او در فضایی دوستانه به تفاهم و توافق برسند.

 

تیم امید به خاطر عملکرد گذشته (در دوره قبلی مربی تیم کرانچار نبوده) این بار در بازی های نهایی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در سید چهار قرار گرفته و قطعا برای قرار گرفتن در بین تیم های صعود کننده به المپیک 2020 توکیو کار سختی را پیش رو دارد و باید در ماه های آتی تمرینات خوب و بازی های دوستانه با کیفیت را پشت سر بگذارد. مدیر نزدیک تیم امید که در این باره با ما صحبت می کرد اذعان داشت تمرینات تیم از خرداد ماه و با تعطیلی لیگ برتر آغاز می شود و کمیته جوانان برای تدارک بازی های دوستانه قوی برای تیم امید مذاکرات متعددی را با تیم ها داشته است.