به گزارش پارس نیوز، 

سازمان لیگ فوتبال ایران در ابتدای لیگ هجدهم درصدد بود تا سوپرجام فوتبال ایران را بین پرسپولیس قهرمان لیگ و استقلال تهران قهرمان جام حذفی برگزار کند، اما این بازی به دلیل حضور نداشتن آبی پوشان پایتخت برگزار نشد و ابتدا سازمان لیگ و سپس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کردند و پس از شکایت استقلالی ها، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هم این رای را تأیید کرد تا سوپرجام کشور به باشگاه پرسپولیس اهدا شود.

باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان داد و به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کرد. در پی این شکایت، مسئولان باشگاه استقلال، پرسپولیس و سازمان لیگ برای ارائه مستندات و دفاعیات به سوئیس رفتند و در جلسه این دادگاه حضور یافتند.

بررسی ادعای طرفین در دادگاه بین المللی ورزش ادامه دارد و مسئولان این دادگاه تاکید کرده‌اند که بررسی همه جانبه پرونده و صدور رای به زمان بیشتری نیاز دارد. دادگاه بین المللی ورزش با توجه به حدود اختیاراتش می‌تواند پرونده را مورد بازبینی مجدد قرار داده و در بازه زمانی طولانی تری به ادعا‌های مطرح شده رسیدگی کند.

امیرعلی حسینی، مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: هنوز رای دادگاه CAS برای پرونده سوپرجام اعلام نشده و مشکل خاصی نیست و زمان می‌برد تا رای اعلام شود. دادگاه عالی ورزش با توجه به اختیاراتی که دارد، در حال بررسی پرونده است.