به گزارش پارس نیوز، 

میزان درآمدها و محل تأمین آن، میزان مصارف و هزینه‌ها، میزان جریمه‌های ملی و بین‌المللی و دلایل آنها، سازوکار نظارتی و راهبردی دو باشگاه، آئین‌نامه‌های اداری و مالی و تغییرات سازمانی محورهای کلی بود که برای تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال طی ۱۰ سال گذشته باید مورد تحقیق و تفحص قرار گیرد.

حالا که زمان اندکی به اعلام نتیجه مانده است اعضای کمیته تحقیق  توضیحاتی ارائه دادند.

علی رضا سلیمی نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد روند تحقیق و تفحص در باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: هنوز تحقیق و تفحص نهایی نشده است و باید با دقت و وسواس بیشتری در مورد این پرونده نظر داد تا به طور کامل به سامان برسد. واقعیت این است که چند نفری در بحث تخلفات دیده شده اند و سرنخ های جدیدی پیدا شده و باید با دقت بررسی شود تا حقی تضییع نشود و بعد از آن نتیجه تحقیق و تفحص از سوی کمیته ویژه اعلام می شود.

وی ادامه داد:پرونده های دیگری هم در زمینه های مشابه وجود دارد و شاید در زمان طولانی تری موارد بررسی شود.اما در نهایت برخی افراد به قوه قضائیه معرفی شدند و در مورد این دو بادشگاه هم شرایط به همین شکل خواهد بود.

سعیدی :هنوز تخلفی در مورد باشگاه های بزرگ پایتخت قطعی نشده است

محمد اسماعیل سعیدی عضو فراکسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مورد پرونده تحقیق و تفحص در باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: هنوز جلسه کمیته تحقیق و تفحص از سرخابی ها برگزار نشده است که نتیجه خاصی داشته باشد و تا زمانی‌که تخلفات قطعی نشود موردی را اعلام نمی کنیم ضمن اینکه دوشنبه هفته بعد باید در مورد این موضوع جلسه برگزار شود و در جلسه فوق باید به جمع بندی نهایی برسیم.