به گزارش پارس نیوز، 

مهدی قائدی مهاجم ریزنقش و تکنیکی استقلال بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی در بازی مقابل ماشین‌سازی تک‌گل سه امتیازی تیمش را زد و در دیدار با استقلال خوزستان هم نمایش خوبی داشت. با مهدی در مورد مسائل مختلف استقلال گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

* برد مهمی مقابل استقلال خوزستان به دست آوردید.

بله به ۳ امتیاز این بازی خانگی نیاز مبرمی داشتیم تا بتوانیم همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم. استقلال خوزستان با اینکه صعودش قطعی شده، ولی تیم بسیار قابل احترامی است و فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و توانست دو بار به گل برسد، ولی بچه‌ها به خصوص در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند و توانستیم به پیروزی برسیم.

* با توجه به تساوی پرسپولیس و تراکتورسازی چقدر برای قهرمانی شانس دارید.

باید قبول کنیم سرنوشت قهرمانی دست ما نیست و باید منتظر این باشیم که پرسپولیس امتیاز از دست بدهد، ولی به هواداران‌مان قول می‌دهم تا آخرین روز برای قهرمانی می‌جنگیم و پا پس نمی‌کشیم. امیدوارم هفته آخر اتفاقات به نفع ما رقم بخورد و بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم تا هواداران خوشحال شوند.

* قبول داری در بعضی از دیدار‌ها در حد و اندازه‌های استقلال نبودید؟

بله تا حدی با شما موافقم. در بعضی از بازی‌ها خوب نبودیم و در برخی دیدار‌ها واقعاً بدشانس بودیم و نتوانستیم امتیاز بگیریم؛ مثل شهرآورد آخر که شکست خوردیم واقعاً مستحق باخت نبودیم و هنوز هم حسرت آن باخت را می‌خوریم.

* جدایی شفر و آمدن فرهاد مجیدی را چطور می‌بینی؟

شفر برای استقلال زحمت کشید و باید از او ممنون باشیم. به هر حال این یک تصمیم مدیریتی بود که شفر برود و مجیدی سرمربی شود. امیدوارم مجیدی بتواند با استقلال نتایج خوبی بگیرد و با هم بتوانیم به هواداران قهرمانی هدیه بدهیم.

* ولی آن‌طور که مشخص است مجیدی فقط تا پایان فصل سرمربی استقلال است.

من در جریان این مسائل نیستم و نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد. فعلاً ۴ دیدار او سرمربی ماست. خودم به شخصه علاقه زیادی به فرهاد مجیدی دارم و دلم می‌خواهد فصل آینده هم او سرمربی استقلال باشد و بتوانم با او کار کنم، چون همیشه ایشان را دوست داشتم و از بچگی یکی از الگو‌های فوتبالی من بود.

* همیشه به عنوان یار تعویضی به میدان می‌روی، کی قرار است فیکس شوی؟

من همیشه این آمادگی را دارم تا به تیم کمک کنم، ولی بازی کردن یا نکردن من برعهده سرمربی تیم است. من به عنوان یک سرباز وظیفه دارم همیشه خوب تمرین کنم تا در صورت صلاحدید کادر فنی به میدان بروم.