به گزارش پارس نیوز، 

مهدی فنونی زاده در خصوص عملکرد استقلال برابر پرسپولیس که منجر به شکست یک بر صفر این تیم شد، گفت: متأسفانه استقلال هیچ برنامه‌ای برای این دیدار نداشت. آبی پوشان در دقایق ابتدایی خوب بودند اما هر چه از زمان بازی گذشت بی برنامگی این تیم بیشتر به چشم آمد.

وی تاکید کرد: استقلال دلخوش به سانترهایی بود که هیچ تأثیر مثبتی برای این تیم نداشت. ۴۵ دقیقه این کار تکرار شد اما نه تنها سودی برای استقلال نداشت بلکه باعث شد پرسپولیس از این شیوه بازی به راحتی استفاده کرده و با دفع توپ‌های ارسالی از جناحین بازی را در اختیار بگیرد.

فنونی زاده در ادامه گفت: وقتی برنامه‌ای وجود نداشته باشد بازیکنان هر کاری که دلشان بخواهند انجام می‌دهند و متأسفانه شفر هم هیچ مدیریتی در این بازی نداشت خصوصاً در نیمه دوم که نیمه مربیان است و آنها می‌توانند با گفتن نکات فنی به بازیکنان نتیجه را تغییر دهند اما در طول نیمه دوم ما جز ارسال‌های بی هدف از استقلال دیگر چیزی را شاهد نبودیم.

هافبک پیشین استقلال در ادامه تصریح کرد: نزدیک به ۱۰ تا ۱۲ کرنر نصیب استقلال شد اما هیچکدام تأثیر خطرناکی روی دروازه پرسپولیس نداشت ولی یک کرنر از سوی پرسپولیس دروازه استقلال را باز کرد و متأسفانه در این اتفاق رحمتی می‌توانست از دروازه خارج شود که این کار را نکرد و توپ وارد دروازه آبی پوشان شد.

فنونی زاده با انتقاد از عملکرد شفر و مدیریت استقلال گفت: نمی دانم این بی برنامگی‌ها به کادر فنی مربوط و می‌شود یا به مدیریت باشگاه. متأسفانه میلیون‌ها هوادار هنوز از این شکست ناراحت هستند و نمی‌توانند این باخت را توجیه کنند.

وی در مورد پنالتی که فرشید اسماعیلی به اوت زد، گفت: بزرگترین بازیکنان دنیا هم در بازی‌هایی که این چنین حساس هستند چیپ نمی‌زنند البته شنیدم قرار بود منشأ یا پاتوسی زننده پنالتی باشند اما صحبت‌های یک بازیکن باعث شد تا زننده پنالتی تغییر کند. فرشید اسماعیلی پشت توپ قرار گرفت و متأسفانه آن ضربه را زد. در این دیدارهای حساس و بزرگ بازیکنان معمولاً ضربه محکم به توپ می‌زنند تا شانس بیشتری برای گلزنی داشته باشند اما نمی دانم اسماعیلی چه فکری کرد که آن ضربه چیپ را زد و متأسفانه به گل هم تبدیل نشد تا استقلال بازنده این دیدار شود.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال هنوز هم می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد یا خیر، گفت: هنوز چند هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده اگرچه تراکتور با پیروزی برابر حریفش به جایگاه دوم رسید اما استقلال می‌تواند با پیروزی در دیدارهای باقی مانده به قهرمانی امیدوار باشد.