به گزارش پارس نیوز، 

علی طاهران هافبک تراکتورسازی دو روز پیش به دلیل مصاحبه‌ای که علیه جورج لیکنز سرمربی بلژیکی تیمش بر زبان ‌آورد و او را یک مربی بی‌کیفیت خواند از سوی این مربی در اختیار باشگاه قرار داده شده است. طاهران با نظر لیکنز فعلاحق حضور در تمرینات تراکتورسازی را ندارد تا درباره اش تصمیم‌گیری شود.

 

این هافبک دفاعی جوان تراکتورسازی بر اساس اعلام باشگاه باید در جلسه کمیته انضباطی سرخ‌ها شرکت کند تا درباره‌اش تصمیم‌گیری شود اما با گذشت 3 روز از آن اتفاق هنوز مشخص نیست چه آینده ای در انتظار طاهران است.

 

طاهران در صحبت‌هایی که انجام داده بود ضمن تمجید از محمدرضا زنوزی مالک باشگاه به دلیل زحماتش اعلام کرده برخی افراد نمی‌‌خواهند بومی‌ها در تراکتورسازی موفق باشند و از این رو تعداد زیادی از هواداران تیم آذربایجانی نیز به حمایت از این بازیکن پرداخته‌اند. در چنین شرایطی انتظار می‌رود مسئولان باشگاه تراکتورسازی هرچه سریع‌تر درباره طاهران تصمیم گیری کنند و این بازیکن را از بلاتکلیفی در بیاورند.

 

گفتنی است؛ طاهران سال گذشته یکی از جوانان مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی بود که بازی‌های خوبی برای تراکتور انجام داد. او در زمان جان توشاک و محمد تقوی نیز در برخی مسابقات به بازی گرفته می‌شد اما در نیم فصل دوم با حضور لیکنز فرصتی برای نشان دادن خودش پیدا نکرد و به همین خاطر از سرمربی بلژیکی گلایه کرده بود.