به گزارش پارس نیوز، 

وی ادامه داد: باید تمرکز بالایی برای این بازی داشته باشیم. آن‌ها در خط حمله خطرناک هستند و مهره‌های خیلی خوبی دارند. امیدوارم بازی خیلی خوبی شود و فکر می‌کنم شانس برد برای هر دو تیم مساوی است. تیمی برنده خواهد شد که تمرکز بیشتری داشته باشد. ۳ امتیاز هدف اصلی ماست هر چند کار بسیاری سختی است. متاسفانه برای این بازی دو مصدوم و یک محروم داریم.

گل‌محمدی در واکنش به احتمال لغو ۳ دیدار هفته بیست و یکم و برگزاری آن در تاریخ ۵ فروردین که شامل دیدار پدیده و ذوب آهن هم می‌شود گفت: این خبر را شنیدم و فکر می‌کنم بیشتر شبیه شوخی بود. اصلا روی حرف فتاحی حساب باز نمی‌کنیم. مگر می‌شود ۵ فروردین بازی کرد وقتی چند بازیکن در تیم امید داریم؟ جدا از آن ۵ فروردین فیفا دی است و برگزاری بازی لیگ غیرقانونی خواهد بود مگر اینکه دو باشگاه توافق داشته باشند که قطعا ما به هیچ وجه موافق برگزاری این مسابقه در این تاریخ نیستیم. غیر از آن اگر بازی ما با ذوب آهن در هفته بیست و یکم لغو شود بین دو بازی ما دو هفته فاصله خواهد افتاد و در ادامه باید ۴ روز یک بار بازی کنیم که این امر ممکن نیست. به خاطر همین می‌گویم حرفشان را جدی نمی‌گیرم. از باشگاه هم خواسته‌ام به شدت پیگیر این مسئله باشند. مگر فتاحی بار‌ها مصاحبه نکرد و گفت برنامه ریزی بازی‌ها را از قبل با مربیان هماهنگ کرده و امکان تغییر آن وجود ندارد پس چرا دوباره قصد تغییر آن را دارد؟

وی خاطرنشان کرد: باشگاه‌هایی که به برنامه مسابقات اعتراض دارند باید به قول فتاحی همان قبل از فصل اعتراض خود را مطرح می‌کردند. اگر واقعا فتاحی بخواهد برنامه لیگ را تغییر دهد و بازی هفته بیست و یکم ما را لغو و ۵ فروردین برگزار کند من خودم شخصا از باشگاه می‌خواهم از ادامه لیگ کناره‌گیری کنیم، چون در آن صورت انگیزه‌ای وجود نخواهد داشت. بدترین برنامه مسابقات برای ما بوده است. در ۱۶ روز ۵ بازی انجام دادیم که دو بازی‌مان با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بود. بعد خواستیم بازی‌مان با سپیدرود را یک روز عقب بیندازند، اما گفتند برنامه ریزی را از قبل انجام داده‌اند و نمی‌شود. الان چطور می‌خواهند ۳ بازی را عقب بیندازند؟ چرا نیم فصل اول بازی ما با استقلال به تعویق افتاد و آن برخورد تبعیض آمیز را با ما کردند؟ فتاحی حتما باید پاسخگو باشد. اگر واقعا سپاهان یا تراکتورسازی جای ما بودند جرات داشتند به این شکل بازی‌شان لغو و به تعویق بیفتد؟ تاکید می‌کنم ما به هیچ وجه صحبت فتاحی را جدی نمی‌گیریم و با ذوب آهن در همان تاریخ اعلام شده بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو در پاسخ به این سوال که چرا ذوب‌آهن باید به بازگشت با پدیده اعتراض داشته باشد در حالی که ۴ روز بین بازی آسیایی این تیم با دیدار هفته بیست و یکم فاصله است گفت: این برنامه را خودشان از قبل دیده‌اند و می‌دانستند چه زمانی در آسیا بازی خواهند داشت و بازی‌های لیگ چه زمانی برگزار می‌شود. نمی‌دانم شاید سازمان لیگ زیر فشار است که می‌خواهد این بازی‌ها را به تعویق بیندازد. به هر صورت تیم‌های بزرگ، بازیکنان بزرگ خود را برای این زمان‌ها خریده‌اند. وقتی تیمی برای یک نیم فصل ۴، ۵ میلیارد برای جذب یک بازیکن هزینه می‌کند آن بازیکن حتما باید بتواند ۳، ۴ روز یک بار برای تیمش به میدان برود. از طرفی این تیم‌های بزرگ کلی بازیکن خوب روی نیمکت دارند و مشکلی برای بازی‌های فشرده ندارند.

در پایان جواد طاری‌بخش مدیر رسانه‌ای باشگاه پدیده گفت: به هیچ وجه زیر برنامه سازمان لیگ نخواهیم رفت چرا که همین برنامه‌ریزی مسابقات ما را مجبور کرد در یک هفته ۳ بازی انجام دهیم.