به گزارش پارس نیوز، 

کمتر کسی تصور میکرد که صحبت‌های انتقادی علی دایی بعد از بازی مقابل ذوب آهن منجر به اخراجش از سایپا شود!

علی دایی شناخته‌ترین ایرانی دنیای فوتبال است. کسی که به نوعی شناسنامه ورزش و فوتبال معاصر ما محسوب می‌شود. اما به خاطر یک مصاحبه کاملا طبیعی و انتقادات به حق توسط کسانی که هیچ سبقه ورزشی و جایگاه اجتماعی ندارند حذف می‌شود.

او از جایی ضربه می‌خورد که پیشتر کارلوس کیروش، علی کریمی و عادل فردوسی پور خورده اند. زیر پا کشی از عادل در تلویزیون و تعطیلی برنامه نود یقینا اتقاق ساده و معمولی نبود همانگونه که بیگانه همیشه منتقد و معترضی مثل کیروش را آسیمه سر کرده و راهی سرزمین کوکائین و مافیای مواد مخدر کردند! شماره هشت یاغی را خانه نشین کرده و با چک‌های برگشتی اش در سپیدرود سرگرم!

و هر فریاد چرا و چگونه‌ای را در گلو خفه کردند تا در نهایت علی دایی را به خاطر آنچه خواسته کارکنان شرکت سایپا عنوان می‌شود کنار گذاشتند با اخراج دایی تکلیف آدم‌های مشغول در فوتبال کاملا معلوم و مشخص گردید

فوتبالی که دیگر نود و عادلی ندارد تا از زد و بند‌ها و فساد و دلالی و پشت پرده کثیف مستطیل سبز بگوید، فوتبالی که به علی کریمی رحم نمیکند، وریا غفوری را بخاطر پست‌های انتقادی و اجتماعی اش، شهرستانی بی سواد و جو گیر مینامد، کیروش را فراری داده و تیم ملی را بدون سرمربی میکند، شفر را به تمرین راه نداده و مانوئل ژوزه تازه‌ای برای پرونده سازی علیه ایران در فیفا خلق میکند. علی دایی را در حمایت از بنجل‌ترین و مرگ آفرین‌ترین محصول خودروسازی مونتاژ داخل اخراج میکند، تنها این پیام را دارد که حرف زیادی نزنید و سرتان به کار خودتان باشد! گلایه از گرانی و کمبود و کاستی‌ها ممنوع! حرف‌های انتقادی و آیتم سازی از مسائل و مفاسد فوتبال و جامعه ممنوع! کلا هر حرفی که شائبه آفرین باشد ممنوع!

فوتبال ما یکی مثل میثاقی میخواهد، رام و مطیع و سربراه که هر چه برایش دیکته کنند را مو به مو اجرا کند! کسی که در راه جلب رضایت بالا دستی‌ها به علایق و وابستگی‌های شخصی اش هم پشت کند؛ فوتبالی که در آن تاج رییس باشد همان بهتر که خالی از دایی و کریمی و کیروش و عادل و... باشد.