به گزارش پارس نیوز، 

پیروز قربانی حضور فرهاد مجیدی در رأس کادر فنی استقلال در این مقطع را یک بازی برد- برد می‌داند، چون اگر نتیجه نگیرد، به اسم شفر تمام می‌شود و موفقیت از آن فرهاد خواهد بود.

* برکناری شفر در این برهه منطقی بود؟

به نظرم یک تصمیم احساسی بود. ۳ بازی باقی‌مانده استقلال در لیگ برتر سخت نبود. بازی با الدحیل هم در تهران برگزار می‌شود. معتقدم باشگاه اگر می‌خواست شفر را کنار بگذارد، با او یک جلسه دوستانه می‌گذاشت و به صورت توافقی جدا می‌شدند. این‌جوری احتمال داشت شفر تخفیف بدهد یا قبول کند به صورت اقساطی پولش را بگیرد، اما این‌طوری هم بازتاب رسانه‌ای پیدا کرد و هم شفر شکایت می‌کند و تمام پولش را می‌گیرد.

* شما جای مجیدی بودی، قبول مسئولیت می‌کردی؟

هرکس روحیات خودش را دارد، اما امیدوارم مجیدی موفق شود تا باشگاه‌ها به نسل مربیان جوان اعتماد و اعتقاد پیدا کنند. او سرمایه استقلال و از حمایت تماشاگران برخوردار است و می‌تواند با نتیجه گرفتن در بازی‌های باقی‌مانده، سرمربی فصل بعد شود.

* اما اعلام شده مجیدی سرمربی موقت است.

بله، اعلام شده تا ببینند کار چطور جلو می‌رود. از روزی که فرهاد به کادر اضافه شد، من گفتم او آلترناتیو شفر است. استقلال با کنار گذاشتن شفر، یک شوک دیده و تیم در چند بازی آینده بهتر بازی می‌کند. پیروزی مقابل الدحیل و العین موقعیت مجیدی را مستحکم می‌کند، اما اگر خدای ناکرده تیم نتیجه نگیرد، مربی خارجی می‌آورند تا فرهاد کنار او به تجربیاتش بیفزاید و در سال‌های آینده فرصت سرمربیگری را به دست بیاورد.

این اتفاقات برای فرهاد بازی برد- برد است و امیدوارم او به عنوان یک استقلالی به بهترین موفقیت‌ها برسد. اما درباره لفظ سرمربی موقت، باشگاه منچستریونایتد هم اوله‌گنار سولشائر را به عنوان سرمربی موقت بالای سر تیم گذاشت که او هم توانست نتیجه بگیرد و سرمربی دائم شد.