به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال استقلال پس از شکست در شهرآورد پایتخت مقابل پرسپولیس، درگیر حاشیه‌های زیادی شده است.

شکستی که شاید به منزلۀ از دست دادن قهرمانی لیگ برتر هم باشد. همچنین هواداران این تیم با خریدهای پر سروصدایی که باشگاه در نقل‌وانتقالت زمستانی داشت، انتظار بیشتری از تیم‌شان داشتند و شاید کمتر کسی از آن‌ها فکر می‌کرد در مقابل رقیب سنتی خود متحمل شکست شوند.

روز گذشته باشگاه استقلال نام چهار بازیکن را اعلام کرد که به دلیل درگیری در رختکن در جریان بازی مقابل قرمزهای پایتخت، جریمه شده‌اند. فرشید باقری، بازیکن کم‌حاشیۀ آبی‌ها یکی از این چهار بازیکن بود. نکتۀ قابل توجه جریمه‌ها، حکمی است که باشگاه برای هافبک خود صادر کرده است. باقری تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات تیم منع شده است.

اما دلیل کنار گذاشتن این بازیکن چه می‌تواند باشد؟! طبق ادعای برخی رسانه‌ها سوای درگیری که باقری با بازیکنان دیگر در رختکن داشته است، او در پایان بازی با مهدی رحمتی، کاپیتان تیم هم درگیری لفظی تندی داشته است و شفر به همین دلیل او را موقتاً کنار گذاشته است.

این اتفاقات به نوعی خودزنی هم محسوب می‌شود چرا که آبی‌ها برای ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر و موفقیت در آسیا به آرامش نیاز دارند.

ظاهراً رد پای رحمتی در تمام جنجال‌هایی که استقلالی‌ها پس از باخت مقابل پرسپولیس با آن مواجه شده‌اند دیده می‌شود! چرا که بسیاری از هواداران آبی‌ها، مقصر اصلی خراب شدن پنالتی را هم کاپیتان خود می‌دانند. آن‌ها معتقدند رحمتی مانع زدن ضربه پنالتی توسط منشا شده است. اتفاقی که پس از بازی با حاشیه‌ها و اعتراضات زیادی همراه بود. برخی هواداران استقلال هم رحمتی را باعث شکست تلخ مقابل پرسپولیس می‌دانستند.

مهدی رحمتی