به گزارش پارس نیوز، 

تیم های نفت مسجدسلیمان و سپیدرود در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف یکدیگر رفتند.

** در جریان بازی هواداران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بارها به درون زمین اشیاء مختلفی پرتاب کردند که این موضوع اعتراض کادر فنی سپیدرود را به همراه داشت.

** گرمای هوای مسجدسلیمان و وجود نور شدید خورشید موجب شد هواداران 2 تیم با چتر نظاره گر بازی باشند.

** بعد از اعلام پنالتی از سوی داور به سود تیم نفت مسجد سلیمان اعضای کادر فنی تیم سپیدرود به تصمیم داور معترض شدند هر چند که حکیم نصاری این ضربه پنالتی را از دست داد و دروازه‌ بان سپیدرود این موقعیت را از حریف گرفت.

** اتوبوس تیم سپیدرود به دلیل ازدحام جمعیت در اطراف ورزشگاه شهید بهنام محمدی، با تاخیر وارد ورزشگاه شد و این امر موجب شد بازی با 13 دقیقه تاخیر آغاز شود.

** اندک هواداران سپیدرود در ضلع شرقی سکوهای ورزشگاه شهید بهنام محمدی حضور داشتند.

** حسین مالکی، گودرز داوودی، سیروس کریمی و سجاد موسوی بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان از جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بودند.

** بعد از گل اول سپیدرود توسط بایرامی، یکی از مربیان نفت مسجدسلیمان وارد زمین و با یکی از بازیکنان سپیدرود درگیر شد.

** درگیری ها بین بازیکنان 2 تیم ادامه داشت تا این که پرتاب سنگ از سوی تماشاگران به سر فیروز کریمی برخورد کرد و موجب شد این سرمربی برای دقایقی از هوش برود و پس از آن با سر باندپیچی شده به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

** در دقیقه 80 بار دیگر تماشاگران به درون زمین اشیای مختلفی پرتاب کردند که این موضوع برای لحظاتی بازی را متوقف کرد.

** بعد از گل تیم سپیدرود نیروهای یگان ویژه حاضر در ورزشگاه در مقابل جایگاه هواداران این تیم مستقر شدند تا از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری کنند.

** حدود 30 هوادار از رشت در ورزشگاه حضور داشتند.

** بیش از 10 هزار هوادار خوزستانی از نزدیک نظاره گر بازی بودند همچنین هواداران تیم های فولاد و استقلال اهواز نیز برای حمایت از نفت مسجد سلیمان به ورزشگاه آمده بودند.

** بعد از پایان بازی برخی از هواداران ناراضی تیم نفت مسجدسلیمان، با سر دادن شعار ' بی غیرت ' ناراحتی خود را به عملکرد این تیم بیان کردند.

** پس از گل نفت مسجد سلیمان، اعضای کادر فنی سپیدرود به شدت نسبت به تصمیم داور اعتراض کردند و اعتقاد داشتند این صحنه آفساید بوده است. 

** در انتهای بازی اعتراض های نادر دست نشان سرمربی سپیدرود ادامه داشت تا این که از سوی داور مسابقه از کنار زمین اخراج شد.

** پس از پایان بازی اعتراض های تیم سپیدرود ادامه داشت و دست نشان سرمربی این تیم به شدت نسبت به قضاوت داور معترض بود.

تیم های نفت مسجدسلیمان و سپیدرود در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه بهنام محمدی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

تیم های نفت مسجدسلیمان و سپیدرود در حال حاضر با کسب 21 و 20 امتیاز در مکان های چهاردهم و پانزدهم رده بندی قرار دارند.