به گزارش پارس نیوز، 

تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در حساس ترین بازی هفته بیست و هشتم به نتیجه یک بر یک دست یافتند.

حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس در این باره به خبرنگار برنا گفت: روی هم رفته بازی بعدی نبود و پرسپولیس حساب شده وارد میدان شد. بنده معتقدم تعویض های نیمه دوم کمی در روند تیم تاثیر گذاشت. البته این موضوع سلیقه ای است، فکر می کنم اگر مهدی ترابی تعویض نمی شد پرسپولیس می توانست برنده بازی هم باشد ولی در نهایت کسب یک امتیاز هم از تبریز نتیجه بدی نیست.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره افت علی علیپور در چند بازی اخیر اظهار داشت: البته یکی دو بازی است که علیپور افت کرده اما باید این موضوع را در نظر داشت که کسی نیست که آن جلو به علیپور کمک کند و بودیمیر هم آنگونه که باید جواب نداد. یک مهاجم هم پس از چند بازی به این روش طییعی است که تحلیل برود و باید یک بازیکن در خط حمله در جلوی تیم با علیپور زوج شود.

مربی اسبق پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش عنوان کرد: در چند بازی اخیر پرسپولیس با اتکا به خط هافبک قدرتمند خود گلزنی کرده و این مشکلی باید حل شود. البته پرسپولیس مهره های هجومی خوبی دارد که باید کمی بیشتر در حملات هماهنگ شوند.

درخشان در پایان صحبت هایش پیرامون بازی حساس سرخپوشان مقابل پاختاکور ازبکستان تصریح کرد: پرسپولیس بازی سختی مقابل حریف ازبکستانی دارد اما همین پرسپولیس می تواند با کسب برد در خانه حریف راه صعود خود را هموار کند. تیم برای برد در آنجا به زمین می رود و باید در آسیا بسیار حساب شده تر از لیگ بازی کرد و بسیار امیدوارم سرخ پوشان دست پر به کشور باز گردند.