به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا به مصاف السد قطر خواهد رفت که امروز آخرین تمرین خود قبل از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این بازی را در زمین اصلی بازی برگزار نخواهد کرد.

 

بر اساس قوانین بین المللی آخرین تمرین تیم‌ها قبل از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بازی باید در زمین اصلی محل بازی برگزار شود اما پرسپولیسی‌ها این شانس را نخواهند داشت که امشب در زمین بازی با السد قطر تمرین کنند.

 

این درحالی است که شاگردان برانکو به جای امشب، شب گذشته در زمین اصلی محل بازی تمرین کردند و امروز آخرین تمرین خود را در یک زمین دیگر برگزار می‌کنند.

 

از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آنجایی‌ که امشب و از سری رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های الریان قطر و لوکوموتیو ازبکستان با هم در زمین السد بازی می‌کنند، به همین دلیل شاگردان برانکو در زمین دیگری تمرین خود را انجام خواهند داد و قادر نیستند در زمین السد تمرین خود را برگزار کنند.