به گزارش پارس نیوز، 

محمد نادری، مدافع چپ‌پا و آینده‌دار پرسپولیس، یکی از بهترین‌های تیمش در نیم‌فصل دوم بوده است. نمایش درخشان نادری در سمت چپ خط دفاعی باعث شد این بازیکن محبوبیت زیادی بین پرسپولیسی‌ها پیدا کند. نادری که سابقه بازی در تراکتورسازی را در کارنامه دارد، حالا امروز باید مقابل تیم سابقش به میدان برود. گفت‌وگوی ما با این مدافع جوان را در ادامه می‌خوانید.

* محمد امروز باید مقابل تیم سابقت به میدان بروی. چه حسی داری؟

باید بگویم من خاطرات خیلی خوبی از تبریز، مردمان این شهر و باشگاه تراکتورسازی دارم. از باشگاه تراکتورسازی به فوتبال اروپا رفتم و لژیونر شدم، ولی در حال حاضر پیراهن پرسپولیس را می‌پوشم و برای موفقیت تیمم تلاش خواهم کرد.

* بازی امروز می‌تواند کلید قهرمانی پرسپولیس باشد؟

دقیقاً همین‌طور است. بازی بسیار مهمی پیش‌رو داریم. تراکتور تیم قدرتمندی دارد و بازیکنان باکیفیتی در آن حضور دارند به همین دلیل دیدار دشواری خواهد بود.

* ولی تراکتورسازی در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته است.

درست است آن‌ها امتیازات زیادی در چند هفته گذشته از دست دادند، ولی نباید گول این نتایج را بخوریم، چون بازیکنان تراکتور با انگیزه بالایی برای جبران بازی‌های قبل به میدان می‌آیند، ضمن اینکه بازی در تبریز و جلوی هواداران پرشور این شهر کار آسانی نیست، ولی ما برای برد به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم به قهرمانی نزدیک شویم.

* با توجه به نتایج تیم‌های مدعی در هفته‌های اخیر خیلی‌ها کار قهرمانی پرسپولیس را تمام‌شده می‌دانند.

نه اصلاً این‌طور نیست. درست است ما صدرنشین و مدعی اصلی قهرمانی هستیم، ولی غرور برای ما مثل سم است و اگر مغرور شویم کارمان بسیار سخت می‌شود به همین خاطر نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم.

* با توجه به عملکرد خوب در نیم‌فصل دوم محبوبیت زیادی بین هواداران پرسپولیس پیدا کردی.

هواداران پرسپولیس فوق‌العاده هستند و به من خیلی لطف دارند. جا دارد بابت تمام حمایت‌هایشان از تیم و بازیکنان تشکر کنم. آن‌ها انرژی و انگیزه زیادی به ما می‌دهند. من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین بازی‌هایم را برای پرسپولیس به نمایش بگذارم.

* بعد از بازی با تراکتور هم دیدار سختی با پاختاکور در ازبکستان دارید. این بازی را چطور می‌بینی؟

بازی با پاختاکور فوق‌العاده اهمیت زیادی دارد هرچند الان تمام تمرکزمان روی دیدار امروز با تراکتور است، ولی بازی با پاختاکور حکم مرگ و زندگی را برای ما دارد و حتماً باید این دیدار را ببریم.