به گزارش پارس نیوز، 

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

* در حال حاضر حدود ۵۵ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند. نکته قابل توجه خالی گذاشتن برخی از سکو‌های طبقه دوم در جایگاه دو تیم است، به طوری که چهار سکو در طبقه دوم سمت استقلالی‌ها و چهار سکو نیز در طبقه دوم سمت پرسپولیسی‌ها خالی مانده است. این در حالی است که قبلاً اعلام شده بود ۵۷ هزار بلیت برای دربی به فروش می‌رسد.

* هواداران زیادی در بیرون از ورزشگاه از نحوه بلیت‌فروشی گلایه داشتند و مدعی بودند که هیچ راهی برای پیدا کردن بلیت نداشتند.

* اعضای تیم داوری این دیدار با لباس شخصی وارد زمین شده و به بازدید از زمین و دروازه‌ها پرداختند.   نکته قابل توجه تشویق اشکان خورشیدی داور بازی از سوی پرسپولیسی‌ها و هو شدن او از سوی استقلالی‌ها بود. داوران عکسی هم به یادگار در کنار زمین انداختند.

* هواداران استقلال بار‌ها به تشویق گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای تیم محبوب‌شان پرداختند تا به نوعی به هواداران پرسپولیس کنایه بزنند.

* در برخی اوقات فحاشی‌ها آنقدر زیاد بود که برای جلوگیری از ادامه درگیری‌های کلامی، موسیقی از بلندگوی ورزشگاه پخش شد.

* یک نوجوان با توپ فوتبال و همچنین توپ تنیس در وسط زمین به هنرنمایی پرداخت.

* در بیرون از ورزشگاه گروهی از پلیس‌های اسب‌سوار حضور دارند.

* برانکو اولین نفری بود که وارد زمین شد و از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد. تشویق او در زمان ورودش به زمین چمن، برای دقایقی نظم ورزشگاه را بهم ریخت.