به گزارش پارس نیوز، 

دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی که همیشه از حساسیت بالایی برخوردار بوده، حالا به شکلی ویژه حساس شده و همه منتظرند تا این بازی را تماشا کنند. در چنین شرایطی حتی به نوعی حواشی از متن جلو زده و به درون مایه اصلی مسابقه تبدیل می‌شود؛ دقیقا همان چیزی که در بازی استقلال - تراکتور یا پرسپولیس - سپاهان رخ داد؛ اینجا ما تمام آن حواشی را از ساعت ها قبل شروع بازی روایت خواهیم کرد.

 

 

۱۲:۲۱ - وضعیت ورزشگاه یادگار در فاصله ۴ ساعت و نیم؛ سکوها در حال پر شدن هستند.

 

۱۲:۲۰ - هم‌اکنون هواداران پرتعدادی در مقابل گیت های ورزشگاه یادگار امام حضور دارند. صف های طویلی نیز در برابر گیت های بلیت فروشی به وجود آمده است.

 

۱۲:۱۸ - تراکتورسازی در اخرین بازی بدون حضور شجاعی و استوکس توانست استقلال خوزستان را با 3 گل شکست دهد. امروز شجاعی محروم است و استوکس به دلیل مصدومیت بازی با پرسپولیس را از دست داده است.

 

۱۲:۱۲ - پرسپولیسی هایی که خود را به داخل هتل رسانده اند، پس از صرف صبحانه بازیکنان با آن ها دیدار داشتند و عکسی به یادگار نیز انداختند. سپس توسط یگان ویژه به بیرون از هتل منتقل شدند.

 

۱۲:۰۲ - امید عالیشاه یکی از چهره های ویژه بازی امروز است؛ او که دوران سربازی جنجالی ای را در تبریز سپری کرد، در بازی رفت به فحاشی هواداران واکنش نشان داد و باید دید امروز به کار گرفته خواهد شد یا خیر.

 

۱۱:۴۵ - در مقابل هتل محل اقامت سرخ ها هواداران پرتعداد تیم پرسپولیس حضور یافته اند که با ممانعت یگان ویژه موفق به حضور در هتل نشده اند.

 

۱۱:۳۰ - باتوجه به حمله روز گذشته به اتوبوس پرسپولیس، هم اکنون تدابیر امنیتی شدیدی در هتل محل اقامت سرخ ها برقرار است.

 

۱۱:۲۰ - تراکتور امروز در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که شجاعی و استوکس را در اختیار ندارد. انتظار می‌رود ساسان انصاری و احمد موسوی جای آن ها را بگیرند. البته موسوی دفاع راست خواهد بود.

 

۱۱:۱۵ - برانکو تنها یک بار در تبریز برنده نبوده و آن هم بازی لیگ شانزدهم بود که در ورزشگاه اختصاصی تراکتور به تساوی انجامید.

 

۱۱:۰۹ - علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا و محمد نادری بازیکنانی هستند که درصورت دریافت کارت زرد در بازی با تراکتور، بازی با ماشین سازی تبریز را از دست خواهند داد.

 

۱۱:۰۰ - به گزارش افرادی که از شهرستان های مختلف راهی تبریز شده اند، ایست های بازرسی برای واکاوی خودروی هواداران تعبیه شده است.

 

۱۰:۵۵ - نیروهای انتظامی در خیابان های اطراف ورزشگاه حضور پرتعدادی دارند و همچنین فعلا ترافیک اتوبان کسایی تبریز سبک است.

 

۱۰:۴۰ - تقابل پرسپولیس و تراکتور دیدار تیم هایی است که علاقه زیادی به حفظ توپ دارند. میانگین مالکیت قرمزهای تبریز ۵۵ و و سرخ های تهران ۶۰ درصد است.

 

۱۰:۳۰ - سعید فتاحی اعلام کرد که ۱۰ درصد جایگاه هواداران پرسپولیس در اختیار این تیم خواهد بود و آن ها می‌توانند در ورزشگاه حضور یابند.

 

۱۰:۲۵ - آخرین حضور پرسپولیس در تبریز به دیدار با ماشین سازی مربوط می‌شود. جایی که سرخ ها با گل شجاع خلیل زاده به برتری رسیدند.

 

۱۰:۲۳ - هم اکنون هواداران تراکتور در اطراف ورزشگاه یادگار امام حضور دارند.

 

۱۰:۲۰ - عباس روغنی به عنوان ناظر انضباطی بازی پرسپولیس و تراکتور مشخص شد.

 

۱۰:۱۵ - روزنامه گل تیتر یک خود را به دیدار سرخپوشان تهران و تبریز اختصاص داده است؛ «سرخ ها به دنبال سپیدبختی»

 

۹:۱۰ - تراکتور رکوردی ویژه در برابر پرسپولیس دارد. آن ها در یک مقطع پنج بازی پیاپی را در مقابل پرسپولیس به نفع خود خاتمه دادند؛ کاری که هیچ تیمی تا حالا انجام نداده است.

 

۹:۰۵ - آخرین برد تی تی ها در مقابل پرسپولیس به ۴ سال و دو ماه قبل بازمی‌گردد؛ جایی که با گل شاهین ثاقبی موفق به کسب برد برابر سرخپوشان شدند.

 

۹:۰۰ - این چهل و سومین بازی پرسپولیس و تراکتور خواهد بود، در ۴۲ بازی قبلی سرخ ها ۱۹ برد داشتند و تراکتوری ها ۹ پیروزی.