به گزارش پارس نیوز، 

پرسپولیس ایران در دومین دیدار از لیگ قهرمانان آسیا باز هم اسیر اشتباهات داوری شد و بعد از ۹۰ دقیقه، در شرایط آفساید از السد گل خورد تا بعد از دو بازی کماکان بدون امتیاز در رده سوم گرو D جای بگیرد. 

بازی السد و پرسپولیس از نخستین دقایق با حملات پرتعدادی همراه بود و هر دو تیم می‌توانستند برای چند بار متوالی به گل برسند ولی عوامل متعددی مانع از این اتفاق شد.

عجیب‌ترین اتفاق تا قبل از گل السد، توان کمتر علی علیپور در کورس با مدافع قطری بود که نتوانست در اواخر بازی با وجود سرعت بیشتر، موقعیت تک به تک را گل کند و بازیکن السد او را کنترل کرد تا مسئله خستگی بیش از حد تیم‌هایی ایرانی در آسیا مطرح شود. حال این خستگی می تواند مربوط به آمادگی بدنی پایین تر بازیکنان ما نسبت به آنها و برنامه های بدنسازی ضعیف تر باشد یا فشردگی مسابقات داخلی.

فرزاد آشوبی، بازیکن سابق پرسپولیس و کارشناس فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛ با اشاره به بازی خوب یاران برانکو در زمین السد می‌گوید: پرسپولیس بازی بدی را ارائه نداد و از حریفش سرتر بود اما باز هم بی‌دقتی مهاجمان مانع از پیروزی و حداقل حفظ یک امتیاز شد. اگر پرسپولیس یک گل می زد، بهتر و راحت‌تر بازی می کرد.

وی ادامه داد: با این شکست کار پرسپولیس سخت شد و حالا باید با تلاش بیشتر در بازی‌های بعدی خود در آسیا حاضر شود تا بتواند نتیجه بگیرد. دیگر جای اشتباه کردن ندارد و باید بتواند از کوچک‌ترین فرصت‌های خود در بازی‌های بعدی استفاده کند.

این کارشناس فوتبال به اشتباه داور مسابقه هنگام تک گل تیم السد اشاره کرد و به جی پلاس گفت: گل السد در تصاویر تلویزیونی و با چشم غیر مصلح آفساید بود و جای حرف و حدیث نداشت. تیم‌های ما در این هفته از مسابقات از داوری ضرر کردند اما گوش شنوایی نیست که مشکل تیم‌های ما را ببیند. 

آشوبی درباره احتمال خستگی بازیکنان پرسپولیس مقابل السد و از دست رفتن موقعیت تک به تک توسط علیپور نیز تصریح کرد: او ذاتا بازیکن تند و تیزی است ولی مشخصا در این صحنه از یک مدافع عقب ماند. تنها دلیلی که می‌توان برای این اتفاق آورد، خستگی بازیکن است. فشردگی مسابقات سازمان لیگ و استفاده مکرر از بازیکن ها و عدم استراحت مناسب باعث خستگی آن‌ها شده است. برانکو نتوانست به خوبی تیم را تقویت کند و کمبود بازیکن احساس می‌شود.

هافبک پیشین استقلال و پرسپولیس درباره دربی پایتخت که قرار است ۱۰ فرودین ۹۸ برگزار شود هم گفت: پیش از این بازی، پرسپولیس یک دیدار دیگر دارد. شرایط دربی فرق می‌کند و برانکو باید با تاکتیک ویژه‌ای راهی این مسابقه شود. اگر پرسپولیس در این بازی به برتری برسد، به احتمال زیاد می‌تواند به قهرمانی برسد.