به گزارش پارس نیوز، 

کمیته انضباطی آنجا که باید تصمیم قاطع بگیرد، اصلاً وجود ندارد و آنجا که باید تصمیم سریع بگیرد، خیلی دیر تصمیم می‌گیرد، اما همین کمیته گاهی تصمیماتی هم از سر عجله می‌گیرد.

در حال حاضر طبق گفته خود مسئولان فوتبال و اورژانس و... در ورزشگاه‌ها همه‌جور موادمخدری به وفور یافت می‌شود. الفاظ رکیک هم که حکم نقل و نبات را دارد و در هر بازی حساس زیر ۲۰۰، ۳۰۰ صندلی شکسته نمی‌شود. در چنین شرایطی که یک بازی ۲۹۵ مجروح و یک کشته می‌دهد، دیگر چه اتفاقی باید رخ بدهد که کمیته انضباطی و اخلاق دست از جرایم مالی بردارند و تماشاگران و باشگاه‌ها را محروم کنند؟ یوونتوس در خانه به آژاکس باخت و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، اما ورزشگاهش هیچ آسیبی ندید. از تماشاگران انگلیس متعصب‌تر که دیگر نداریم! آیا در آنفیلد و اولدترافورد و... هم ۹۰ دقیقه الفاظ ۱۸+ شنیده می‌شود؟ آنجا اگر تماشاگران را محروم نمی‌کنند، دلایل خاص خودش را دارد و این‌طور نیست که یک تماشاگرنما ۲۰ دقیقه با کمربند! مأموران را بزند. البته در اینکه یگان ویژه و... هم ایراداتی در جریان بازی پرسپولیس و سپاهان داشتند، شکی نیست، ولی ایراد اصلی به خود فدراسیون و نهاد‌های انضباطی‌اش برمی‌گردد.

 استقلالی‌ها با ۳ ماه تأخیر از شفر ناامید شده‌اند. روزی که نوشتیم آقای شفر! با شال‌گردن انداختن استقلال جام نمی‌گیرد، همین روز‌ها را می‌دیدیم. روزی که شفر حتی نتوانست پنالتی‌زن شهرآورد را تعیین کند، معلوم بود که کار از دستش دررفته، اما به هر حال قراردادی در زمان افتخاری با او بسته شده که حالا دردسر دارد و خطر «ژوزه شدن شفر» استقلال را تهدید می‌کند. مشکل اصلی استقلال البته برکناری شفر نیست. دغدغه اصلی به دوران پساشفر برمی‌گردد و اینکه مدیران آبی چه تصمیمی می‌گیرند. آیا فرهاد مجیدی هم مثل منصوریان می‌سوزد؟ آیا دوباره قلعه‌نویی برمی‌گردد و یا باز هم بدون مطالعه دنبال یک مربی خارجی می‌روند که بعد از ۲۷ هفته ترکیب اصلی‌اش را نمی‌شناسد؟!

۳- فتحی دیروز ظهر گفت برکناری شفر گمانه‌زنی رسانه‌هاست، اما آیا او نمی‌داند که خط و ربط بعضی از رسانه‌ها را معاونان خودش می‌دهند؟ می‌داند یا نمی‌خواهد بداند؟