به گزارش پارس نیوز، 

روز گذشته اخبار ضد و نقیضی از باشگاه استقلال منتشر شد و در حالی که بعضی از مسئولان استقلال از اخراج شفر و حتی نشستن فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم خبر داده اند، مدیرعامل باشگاه چنین مسئله ای را تکذیب کرده است. حتی وضعیت به شکلی است که خود شفر هم نمی داند که قرار است چه اتفاقی بیافتد.

اتفاقات فعلی نشان از نبود حرفه ای گری لازم بین مدیران استقلال دارد و ثابت می کند که بخشی از مشکلات فعلی این تیم بدون شک ریشه در مشکلات مدیریتی باشگاه و نبود ثبات و انسجام در تصمیم گیری دارد. البته این اولین بار نیست که در سال های اخیر مشکلات مدیریتی استقلال خود را به بارزترین شکل نمایان می سازند و بعید به نظر می رسد که آخرین بار هم باشد. سوال اینجاست که چرا بدون نهایی شدن اخراج شفر و در شرایطی که نیاز است باشگاه برای کم کردن خسارت مالی با این مربی آلمانی به توافق برسد، خبر اخراج او از سوی بعضی مسئولان این باشگاه به بیرون درز می کند؟

بدون شک در شرایط فعلی حالا اگر شفر هم به همکاری اش با این باشگاه ادامه دهد کار دشوارتری از پیش خواهد داشت چرا که دریافته دیگر به اندازه کافی حمایت نخواهد شد و عده ای در خود باشگاه دنبال اخراجش هستند.